פרטי התלונה

תלונות משרד התשתיות הלאומיות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילות מתח (-ממסר פחת) עקב מיתוג קבלים ברשת החשמל . נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחמש שנים התרחשה אצלנו בבית תופעה של נפילת פחת .
התופעה בתחילה הייתה בצורה לא סדירה בזמנים שונים ובתדירות שונה.
לפני חודשיים נגשתי לחברת חשמל סניף רחובות –ברחוב יעקב
והגשתי בקשה להגדלת הזנה לתלת פאזי .
למזלי ליד פקידת הקבלה נמצא חדר בודקים \מבקרי חשמל .
פניתי למר יוסי נגר בבעיה שלי .והוא בתמימות שאל אותי בחזרה
האם הנפילה בשעה 7 בבוקר !!! הייתי המום ואמרתי שכן ומאיפה אתה יודע ?
יוסי בצורה כנה לחלוטין הסביר לי שהבעיה קיימת כתוצאה ממיתוג קבלים
ברשת . וזאת בעיה ידועה שלא כל סוגי הפחתים מחזיקים מעמד .
תופעה כזאת הם נתקלו במספר מקרים והפתרון להחליף סוג אחר של פחת .
במקביל הוא ידבר עם אחראי רשת שיפסיק למתג את הקבלים בקו שלנו .
חברת החשמל לא מכירה בנזק שהם עשו לי ומוצאים כל מיני הסברים משלהם .
לדעתי הבעיה משותפת להרבה צרכנים שחברת החשמל לא מפרסמת .
עזרו לי לפרסם את הבעיה ובכך נגלה את החוסר יושר שלהם .
יש לי תכתובות שניתן להעביר דרך הדואר האלקטרוני שלי .

עוגמת נפש סוג הנזק :
לפרסם את הבעיה ובכך נגלה את החוסר יושר שלהם לגבי צרכנים אחרים . פתרון נדרש :

משרד התשתיות הלאומיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה