פרטי התלונה

תלונות משרד התשתיות הלאומיות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל והמתנה של מספר חודשים ללא מענה לאיסוף מיכלים וגם לקבלת חדשיםde נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ויצמן 40 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

אני רוצה להתלונן על חברת פזגז יחס מזלזל ובזבוז ימי עבודה

עברתי דירה באפריל 2012 למרות חמש שיחות טלפוניות שהובטח לי שיבואו לפרק את מערכת הגז זה לא נעשה עד היום בנוסף התקשרתי בימים 15.1.13+16.1.13+17.1.13 לתאם מועד קבלת בלונים נאמר לי עי מוקדנית שלהם שיגיעו אתמול יום רביעי 16.1.13 חיכיתי כל היום אף אחד לא טרח להודיע וגם לא לצלצל שלא מגיעים למרות שזה הובטח לי סתם יושבים מפסידים יום עבודה כי זה בית פרטי ומקבלים יחס מזלזל כל פעם מחדש

נכון להיום 17.1.13 אין לי מושג מתי יבואו לקחת את הבלונים אני משאיר אינסוף הודעות ללא מענה בפזגז כפר סבא ומתי יביאו לי בלונים חדשים ומי ישלם על יום העבודה האבוד של אתמול
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש פתרון מיידי למצב ופיצוי על כל עוגמת הנפש השיחות והיחס המזלזל שמבטיחים כל פעם מחדש ולא באים פתרון נדרש :

משרד התשתיות הלאומיות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה