פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות שחוויתי + תלונה על השרות נושא התלונה:
ציזיק שני שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לגולדן טוליפ ביום חמישי ה- 20.07.06.
הורדנו את התיקים בחדר וירדנו מייד לבריכה להנות מהיום הראשון במיני-ירח דבש שלנו. חופש ראשון מאז חתונתנו.
לאחר כשעתיים- שלוש עלינו חזרה לחדר על מנת להתכונן לארוחת הערב.
כמובן שדבר הראשון שעשיתי היה להכנס למקלחת.
מה רבה הייתה תדהמתי כאשר ראשי מלא בקצץ מהשמפו, המים פשוט הפסיקו לזרום מהברז!! לא משנה מה עשיתי, הזזתי את המים לקרים, חמים סגרתי את הברז ופתחתי שוב, מים לא זרמו מהברז!!
לאחר כ-10-15 דקות המים החלו לטפטף החוצה (ממש זרזיף של מים) ולאחר כעוד 7-10 דקות חזר הזרם ויכולתי סוף סוף לשטוף את הסבון מהעיניים ומהראש.
את המקלחת הזו סיימתי לאחר 2 דקות מחשש ששוב אתקע עם סבון בעיניים ובראש...

כאשר התקשרתי לאחר שסיימתי את המקלחת לקבלה להתלונן התשובה שקיבלתי הייתה "האם זה עובד עכשיו?" כשעניתי "כן" אמרה הפקידה "או קיי אז אין בעיה".
הרגעתי את עצמי בזה שזה הירח דבש שלי (קצר ככל שיהיה) ולא באתי לעורר מהומה.

עבר יום חמישי הגיע יום שישי, ארוחת שישי הייתה נפלאה וטעימה, וחזרנו לחדרנו לאחר מכן לבלות ערב שקט יחד.
מה רבה הייתה פליאתי שלא היה לי חשמל בחדר.
שוב התקשרתי לקבלה שרשמו את פנייתי והעבירו זאת לאנשים שמטפלים בחשמל. לאחר מספר דקות חזרו אלי בביקשו ממני לבדוק שוב את החשמל, האורות נדלקו והטכנאי אמר שהיה בעיונת במחשב.
התקשרתי לקבלה לאחר שהחשמל חזר והתלוננתי בפני הבחורה בקבלה כי זה לא מקובל עלי וזה לא בסדר שהדברים האלו קורים נענתי: "עכשיו זה עובד" עניתי "כן" אז הבחרוה בקבלה שאלה בחוצפה "אז מה את רוצה?"

בתפריט בחדרים יש תפריט לילה לכל "ציפורי הלילה" כמו שהם קוראים לזה,
רק הבעיה היא שאין בעצם שום דבר להזמין כי אין להם שום דבר במטבח, ז"א שאם לא דחפת אוכל ככל יכולתך בארוחת הערב, את גוועת ברעב או נאלצת ללכת לחפש אוכל במלונות אחרים.
שלא נדבר על המלצריות שנמצאות בלילה בבארים למטה שהינן רדומות מאוד וחסרות כל חשק לשרת אנשים. נותנות הרגשה כי אנחנו מפריעים להם, וגם זה אחרי 15 דקות שבו אני מנופפת בידיי שיבואו לתת שרות.

ביום שישי או שבת אינני זוכרת מתי, התקשרו אלי משרות הלקוחות של המלון ושאלו מה דעתי על המלון ואיך השרות.
כשעניתי כי חוץ מהעובדה שנגמרו לי המים באמצע המקלחת והפסיקו לזרום, וזה שלא היה לי חשמל בחדר- הכל בסדר, אמרו לי תודה וסיימו את השיחה. כאילו שלא הקשיבו כלל וכלל למה שאמרתי.

מלון 5 כוכבים- גולדן טוליפ- שהומלץ לי על ידי כל כך הרבה אנשים- איכזב אותי מאוד!
אני רוצה לציין שאני רכשתי סוויטה דה לוקס שעלתה לי סכום מכובד, ואת המיני ירח דבש שלי הרסו לי בגלל השרות העלוב שנתנו לי שביקשתי להתלונן, את הכסף לעומת זאת לקחו בשמחה ובחיוך.

מחלקים משובים לגבי המלון ביום שבת, אך אני בספק אם הם באמת קוראים זאת.

אני מאוד מאוכזבת,
ואני חושבת שלא אחזור לשם ובטח ובטח שלא אמליץ על המלון הזה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' ציזיק שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

קראתי את מכתבך בשימת לב יתרה. באשר לליקויים שהוזכרו על ידך - אבקש לא להלאות אותך בתירוצים כאלה ואחרים, שכן המתואר במכתבך אינו מאפיין את המלון ואינו תואם את רמת השירות אליה אנו שואפים. אנא קבלי את התנצלותי הכנה בעניין זה .

כאמור, אנו מתייחסים ברצינות רבה לפניות מצד אורחינו, והערותייך הועברו לטיפולם האישי של מנהלי המחלקות הרלבנטיים לצורך הפקת לקחים.

גב' ציזיק, כידוע לך סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחושי כך.
תגובה:
למרות האמור במכתבך, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אותך במלוננו, ונשמח להעניק לך 50% הנחה ושדרוג חדרך לחדר מסוג דלאקס ללא תוספת תשלום בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ . כמו כן, נשמח להעניק לך חבילת ירח דבש הכוללת:כניסה לספא, 10% הנחה על טיפולים, חלוקים בחדר, עוגת לב ובקבוק שמפניה/יין. על חשבון המלון, וכמובן, טיפול vip על ידי מנהלת קשרי אורחים במלון, על מנת לאפשר למלון ולך לקבל התרשמות אחרת מרמת השירות אותה המלון מעוניין ויודע להעניק.

מכתב המאפשר את מימוש ההטבה נשלח אלייך באמצעות דואר אלקטרוני.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה