פרטי התלונה

תלונות גולדן טוליפ ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל שירות גרוע לא מכבדים את שובר הפיצויי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי שובר פיצויי עקב ליקויים רבים שהיו במלון לפני שנה כאשר אני רוצה לנצל את השובר אומרים לי שאין מקום כל פעם שאני רוצה חדר ורוצים שאני יתקשר שבוע מראש כאשר כבר אומרים לי שכנראה לא יהיה מקום אבל אם הייתי משלם כסף אז יהיה בטוח מקום וזו תגובה של פקידת מנהל המלון .
עם מנהל המלון אי אפשר לדבר הוא כל הזמן בפגישות לוקחים מספר פלאפון ואף פעם הוא לא חוזר אליי ככה כבר חודש אישתי הייתה בחופשת לידה ורציתי לקחת אותה לים המלח אך זה לא התאפשר כי אין להם מקום לטענתם בשובר כתוב 2 לילות באמצע שבוע או לילה בסוף שבוע כרגע היא חזרה לעבודה ואני יכול ללכת רק בסוף שבוע אני מבקש את ה-2 לילות לקבל בסוף שבוע כי בגלל המלון לא יכלתי לבוא באמצע שבוע בגלל שמלא כי אני צריך להודיע שבוע מראש אשמח אם תטפלו בבעייתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
2 לילות בסוף שבוע +פיצויי על עוגמת הנפש או פיצויי כספי של כל הנופש עם הבעיות שהיו בשנה שעברה אני אישית מעדיף לא לדרוך שוב במלון הזה שירות גרוע יחס משפיל כאילו עשו לי טובה שנתנו לי את הפיצויי הזה פתרון נדרש :

גולדן טוליפ ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מנכ"ל המלון יצר קשר עם האורחת והזמינה לאירוח במלון לשביעות רצונה. תגובה:
האורחת תתארח במלון גולדן טוליפ קלאב ים המלח בתקופה הקרובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה