פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות ופתרון לתלונות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-23.02.06 הגענו למלון 3 זוגות. בתום ביקורנו , כלומר 25.02.06 ישבנו עם נציגת שירות לקוחות המלון ושטחנו בפניה את כל התלונות אשר היו לנו על המלון.
הנציגה רשמה בפניה את הדברים ומסרה כי תשוב אלינו עם תשובה לכל תלונותינו. משלא חזרה פנינו לאחר מס' ימים למנהלת שירות הלקוחות (נדמה לי ששמה היה גליה) וסיפרנו לה שוב את הטענות והיא גם מסרה כי תמסור את תלונתינו למנכ"ל המלון והוא יחזיר לנו מכתב עם תשובתו לנושא. עברה כמעט חצי שנה ועדיין אין לנו כל זכר לתגובה מהמלון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
מר גרובר שלום רב,

הצטערתי לשמוע על העיכוב בהגעת תגובת המלון לידיך. לאחר בירור מעמיק עם
המלון נמסר לי כי צוות קשרי אורחים במלון יצר עימך קשר במהלך חודש מרץ על מנת להודיעך כי המכתב יצא. כאמור כפי הנראה חלה תקלה במשלוח הדואר,
ועל כך אני כמובן מתנצלת.

אני מודה לך על פנייתך ומקווה לראותך שנית בין אורחינו.
תגובה:
מכתב מטעם מנכ"ל המלון המעניק לך 25% הנחה על שהייתך הבאה במלון יצא אליך בשנית באמצעות הדואר והפקס.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה