פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזקי גוף נושא התלונה:
מכלוף רפי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אים זכרוני אינו מטעני הגענו בתאריך זה למלון מגיק נירוונה מרשת פטאל
הזמנתי שני חדרים למשפחתי ולמשפחת אישתי חדרים מס 161 162
הכל היה יפה ונעים ושירות היה מצויין ואפילו ציינתי את זה אצל עובדי הקבלה ולעובדים עצמם
המקרה שקרה היה ביום רביעי בערב יצאתי מהמקלחת החלקתי ונפלתי חזק מאוד על הגב הצלחתי להתרומם לאחר שניות ארוכות והבנתי שמשהו לא בסדר עם הגב הצלחתי לרדת לחדר האוכל להודיע לאישתי ואמרתי שאני חוזר לחדר כי אינני מסוגל לעמוד או לשבת נשכבתי בחדרי ובשעה מאוחרת אחרי חצות ביקשה אישתי מהקבלה לראות רופא מכיוון שלא יכולתי לזוז היו לי כאבים עצומים ואת צרכיי הייתי צריך לעשות בשכיבה
הרופאה הגיע בדקה אותי נתנה לי כדורים לכאבים והלכה למחרת בבוקר שוב רקאתי לרופאה כי לא יכולתי לזוז והכדורים לא השפיעו רק טשטשו אותי
הרופאה המליצה לפנות אותי לבית החולים מיידית כי היא חששה לשבר מכיוון שלילה לפני כן לא הבינה שהכאבים הם כתוצאה מנפילה{כך כדבריה}מכיוון שהיו לי אורחים לא יכולתי לעזוב אותם עם הרכב שרק אני יכול לנהוג בו והתקשרתי לקבלה לראות אים יסכימו שאשאר עוד זמן מה שלפחות אוכל לקום ולנסות בעזרת המשפחה להגיע לרכב
כאן הגיעו טלפונים בהולים הקבלה התקשרה למנהל שהיה מוכן שאשאר בתנאי שאשלם על כך ואני הרי נפלתי בתחום המלון
אחר כך התקשרו מהקבלה לראות מתי אני מפנה את החדר כמה דקות אחר כך הגיעו 3 בחורים ושאלו את אותה שאלה וגם טלפון קיבלתי מקצין הביטחון של המלון "מדוע אינך מפנה את החדר הוא שאל"
הרגשתי שכל מה שהם רוצים שאני אסתלק לי מהמלון
נשכתי שפתיים ובעזרת בני המשפחה תמכו בי שאקום וכך דידיתי לכיוון למטה
נכנסתי למשרד קשרי לקוחות שמה העובדת החזירה לי את הכסף שגבו על הטיפול מהלילה ואני אמרתי לה שתדע שאני חוזר לאשקלון מטושטש עם כדורים ונאנק מכאבים עצומים נתנו לי 6 בקבוקי מיים ושלחו אותי לדרכי
כאן התחילו שיחות טלפון מהמלון לשאול לשלומי ואני מרותק כמה ימים למיטה
כמעט כל יום התקשרו לראות מה אפשר להציע לי אני אמרתי שאני מתבייש בדרך שהם בחרו לפעול ולא ביקשתי מאומה
שיחת הטלפון האחרונה הגיעה מגברת במבטא צרפתי שכנראה יש לה תפקיד בכיר שם כי שמעה את הסיפור ומאוד הצטערה על איך שהדברים טופלו
היא הבטיחה לחזור אליי בעוד יומיים עם תשובה ופיצוי נאות על אובדן ההנאה שלי במלון ומאז לא שמעתי כלום
כמה ימים אחר כך חזרתי לביתי בקנדה ואני שואל את עצמי מה אני אסביר לאורחים שהזמנתי האים כך מטפלים באורח זו הגישה הכוללת שלקוח נפגע במלון בכל ביקור שלנו בארץ אנחנו יותר משמחים להשאיר את כספינו כי כך אנחנו מרגישים שאנחנו עוזרים לכלכלה של המדינה שלנו
אשוב ואומר אין בליבי על עובדי המלון שעושים עבודתם נאמנה בחיוך ובחום ובשכר לא גבוה אני רק מצטער שהיחס אלי מהנהלת המלון היה קר ולא אחראי
וחבל אהבנו את המלון ואת האיזור ורצינו מאוד לחזור אליו עוד בתקופה שביקרנו בארץ וכמובן להמליץ בקהילה כאן אני לא אשמיץ אבל גם לא אמליץ
שכל אחד יבחר לעצמו. ואת התפקיד של השגריר אני אשאיר למקומות אחרים
בארצינו האהובה
בתודה מראש
מכלוף רפאל
טורונטו קנדה











עוגמת נפש סוג הנזק :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה