פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש מאכזב בגדול... נושא התלונה:
שריקר אורן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/04/07 החלטנו אני ובת זוגתי לנפוש סופ"ש בים-המלח.
אנו רגילים לנפוש בדרך כלל במלונות 5 כוכבים ופלוס.
קיבלנו החלטה לנפוש ברשת מלונות פתאל במלון מג'יק נירוונה שמפרסם עצמו כמלון 5 כוכבים.
ביצענו הזמנה דרך סוכן "צוות ספא אינפו" במחיר של קרוב ל-1,000 ש"ח ללילה שזהו סכום לא מבוטל.
הובטח לנו שזהו מלון (נירוונה) חמישה כוכבים.
ולהפתעתנו הרבה קיבלנו חדר פינתי (מס' 106) עם דלת חורקת וקשה לפתיחה. ידית לדלת מרפסת-לא תקינה. עם רצפה מקולפת במרפסת, שירותים ואמבטיה ברמה של שיקום שכונות וכתם של חלודה על כיור (להזכירכם, בנו לנפוש במלון 5 כוכבים!).
מאוכזבים מהחדר ירדנו לאכול צהריים ולהפתעתנו האוכל היה גרוע: קר וטפל ובכלל לא עשיר כמו שהובטח וכמו שמתאים למלון ברמה של 5 כוכבים.
גם בערב האוכל היה לא תואם לאוכל של מלון 5 כוכבים ולפי דעתי האוכל שנשאר מהצהריים הוגש לנו גם בערב.
ניגשנו לפקידת הקבלה (בשם שירה) והתלוננו על החדר העלוב.
הפקידה היתה נחמדה וניסתה לעזור.
הסכמנו לקבל חדר אחר, שלא היה שונה מחדר 106.
בערב, קיבלנו הפתעה נוספת של הפסקת חשמל בחדר ובמלון (איפה הגנרטורים?!)
בין השעות 18:00-20:00.
לא היה נעים והאכזבה היתה גדולה, המזגנים לא פעלו.
כמו כן צוות הבידור לא היה יכול להופיע כתוצאה מהפסקת חשמל זו, והלכנו לישון מאוכזבים.
ארוחת הבוקר הייתה ברמה נמוכה.
האוכל בצהריים בבריכה היה מוגבל ולא חופשי כפי שהובטח, מותר אף לציין-אוכל גרוע ביותר (במסעדת פועלים מקבלים אוכל טוב יותר...).
ביקשנו סלטים ונאמר לנו שהמקרר סגור ואין מפתח.
לסיכום: אכזבה אחת גדולה ועגמת נפש , ולא קיבלנו תמורה על הכסף ששילמנו, מיותר לציין שלא נחזור למלון ספציפי זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לטיפולכם ושיקולכם... פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג מנהלת פניות שם ותפקיד:
מר שריקר שלום רב,

ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מג'יק נירוונה קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

המתואר במכתבך באשר למצב התחזוקה בחדרך אינו תואם את רמת השירות הגבוהה אליה אנו שואפים ברשת מלונות פתאל ככלל ובמלון מג'יק נירוונה בפרט, ועל כך אני מתנצלת. שמחתי לשמוע כי צוות המלון העביר אותך מיידית לחדר אחר עם קבלת פנייה מצידך.

באשר להפסקת החשמל - מדובר בתקלה אזורית לא צפויה בשל מזג האוויר הסוער. למרות שהגנראטורים הופעלו תוך דקות מספר, אני מבינה כי הדבר גרם לך לאי נוחות, ועל כך אנא קבל את התנצלותי הכנה.

כפי שציינתי בתחילת מכתבי זה, אנו מתייחסים ברצינות רבה לכל פנייה של אורחינו. כחלק מהתייחסות זו הועבר מכתבך על כל הערותיו למנכ"ל המלון לצורך בירור, טיפול והפקת לקחים מול מנהלי המחלקות והעובדים הרלבנטיים.
תגובה:
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אותך במלוננו, ואשמח להעניק לך 15% הנחה בשהותך הבאה במלון מג'יק נירוונה קלאב.
מכתב המאפשר את מימוש ההטבה יישלח אליך באמצעות הדואר.

מר שריקר, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה". גם אם תחושה זו נפגמה במהלך שהותך זו, כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו תחוש כך בכל רגע ורגע של השהות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה