פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חופשה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל הזמנתי נופש במלון נירוונה קלאב בים המלח לחג שבועות כשביררתי אמרו לי שחדרים מקבלים בשעה שלוש גם בחג. יום לפני התקשרו ושאלו האים אנחנו באים? כשאמרתי שבאים מחר קיבלתי תשובה שחדרים נקבל בצאת החג. לא הסכמתי לתנאים ובמשך כמה שעות של שיחות ביקשתי וקיבלתי ביטול
חופשה וחג שנהרסו סוג הנזק :
קבלת פיצוי פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' ציק שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

קראתי את מכתבך בשימת לב יתרה ולהלן תגובתי:

הרשי לי להתנצל על אי הנעימות שנגרמה לך סביב נושא ההגעה למלון. מדובר בטעות אנוש של אחת מנציגות מרכז ההזמנות "פתאל ישיר". שעת העזיבה של האורחים אשר שהו במלון במהלך חג השבועות היא בצאת החג ולפיכך הכניסה לחדרים הינה בשעה 20:00 בערב. אכן היה מקום לציין זאת במעמד ביצוע ההזמנה, והנושא הועבר למנהלת מרכז ההזמנות, דנה אלתר, לצורך הפקת לקחים ומניעת הישנות מקרים מסוג זה בעתיד.
תגובה:
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אותך במלונותינו, וכמחווה לרצוננו הטוב אשמח להעניק לך לילה נוסף חינם בהזמנת שני לילות בהזמנתך הבאה דרך מרכז ההזמנות "פתאל ישיר".
מכתב מקורי ושובר המאפשר מימוש הטבה זו יישלחו אליך באמצעות הדואר.

גב' ציק, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם הפעם לא הצלחנו לתת לך תחושה זו באופן מלא, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו תחושי כך בכל רגע ורגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה