גליה רינג, מנהלת פניו |
שם ותפקיד: |
גב' אלבחק שלום רב,
ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מג'יק נירוונה קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.
שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.
קראתי את מכתבך, ואני רוצה לשוב ולהתנצל על אי הנוחות שנגרמה לך בעת שהייתך במלון. הערותייך התקבלו וטופלו על ידי באופן אישי.
|
תגובה: |
שמחתי לשמוע כי צוות המלון בחר להעניק לך 20% הנחה לארבעה מבוגרים בשני חדרי דלאקס בשהותך הבאה במלון מג'יק נירוונה קלאב.
מצאתי כי טיפול מנכ"ל המלון, מר אורן אלטמן, בפנייתך הולם, והנני תקווה כי למרות אשר ארע נזכה לראותך שנית במלוננו, מוכנים ומזומנים לתת את השרות המרבי כתמיד.
|
פתרון: |
|
|