פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה גדולה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
זאת שנה רביעית שאנחנו שני זוגות מיתארחים במלון נירוונה ים המלח בחודש מאי.
ב31/5 עד 2/6 מהרגע שהיגענו למלון פשוט סבלנו!! האוכל גרוע ביותר !! את המצעים במיטה ביכלל לא החליפו ליפני שהיגענו היתלוננו וכלום לא טופל. חדר 303 וחדר 301 זאת לא פעם ראשונה שאנחנו מיתארחים במלון הכל כלול דלוקס. למיטב ידיעתי מלון שמכבד את עצמו יתן לפחות איזה פרי מיסכן . ביקשנו אבטיח ונאמר לנו רק בתשלום.
דיברנו עם מנהל אחראי בשם דניאל והוא אמר שיחצנית המלון תיפנה אליי ואף אחד לא פנה. יש לציין שהסוף שבוע הזה היה יום הולדת לבעלי ולאחותי . שגם היתארחה במלון. ביום שישי אחד מעובדי המשק ניכנס לחדר מבלי לידפוק . דבר שגרם לי לעוגמת נפש!!!!! בשבת בצהריים עוד עובד משק החליט להיכנס לחדר מבלי לידפוק כשאנ נימצאת בתחתונים וחזיה . כימעט היתעלפתי התחלתי ליבכות . זה פשוט לא יוצא לי מהראש. ומה בקבלה היה להם להגיד??? מצטערים!! לי זה כבר לא יעזור!!! יש לי סיוטים!! אתם לא מבינים מה עבר עליי באותם רגעים. במלון אין פרטיות??? אז איפה כן?? שילמתי כסף בשביל להנות ביחד עם בעלי ביום ההולדת שלו ופשוט הרסו לנו את החופשה וחבל!! מה שבטוח שזאת הפעם האחרונה שלנו בנירוונה ים המלח ביגלל אותו עובד משק חצוף!!! החודש יש לנו יום נישואין ותיכננו להגיע .דבר שלא יקרה.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניו שם ותפקיד:
גב' אלבחק שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מג'יק נירוונה קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

קראתי את מכתבך, ואני רוצה לשוב ולהתנצל על אי הנוחות שנגרמה לך בעת שהייתך במלון. הערותייך התקבלו וטופלו על ידי באופן אישי.


תגובה:

שמחתי לשמוע כי צוות המלון בחר להעניק לך 20% הנחה לארבעה מבוגרים בשני חדרי דלאקס בשהותך הבאה במלון מג'יק נירוונה קלאב.

מצאתי כי טיפול מנכ"ל המלון, מר אורן אלטמן, בפנייתך הולם, והנני תקווה כי למרות אשר ארע נזכה לראותך שנית במלוננו, מוכנים ומזומנים לתת את השרות המרבי כתמיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה