פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי לא הולם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו 4 זוגות ששנה רביעית מתחילים את הקיץ במלון מג'ק נירוונה בים המלח.
לבעלי ואחותי יש יומולדת בתאריך הנל'. אבל אחרי מה שעברתי שם בחופשה אני לא אשכח כל חיי. כשאיש משק ניכנס לחדר בלי לידפוק.עד עכשיו המבט שלו מול העיניים שלי. ומה הפיצוי של המלון?? 20% הנחה .ואם זה הפיצוי שלהם אז הם בטוח לא רוצים ליראות אותנו שוב אצלהם. מיצטערת.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם!!! פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג מנהלת פניות שם ותפקיד:
גב' אבלחק שלום רב,

ראשית, הרשי לי לשוב ולהתנצל על כל אי נעימות שנגרמה לך במהלך שהותך במלון מג'יק נירוונה קלאב באשר למחווה שהוצעה לך על ידי – אנו רואים בתגובותינו לפניות אורחים מחווה האמורה לתת לנו ולאורח הזדמנות לחוות את השירות במלון כפי שהוא צריך להיות לפי סטנדרט השירות הגבוה אותו אנו מציבים, ולא כפי שהיה במקרה של תקלה. הרשי לי להבטיחך כי מחשבה רבה מוקדשת לגודל המחווה ומהותה מתוך רצון לתת את מלוא השירות.

כאמור, אני משקיעה מחשבה וזמן רבים לפני הוצאת מכתב תגובה לאורחים, וגודל המחווה או החוויה המתקנת אותה אנו מציעים לאורח נשקל בכובד ראש.
תגובה:
מתוך רצון אמיתי וכן להמשיך לארח אותך במלונותינו, ומתוך הבנת חשיבות העניין עבורך, הועברה פנייתך לבדיקתו האישית של מנכ"ל מלונות הרשת, מר גדי פריבר. לאחר בדיקה זו הוחלט כי הטיפול בפנייתך הינו הולם.

הצעתנו ממכתבנו אליך מתאריך 11 ביוני 2007 כמובן בעינה עומדת, ואני מקווה כי תבחרי לנצלה.

אני מקווה כי למרות אכזבתך נשוב לראותך במלונותינו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה