פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא התפרק נושא התלונה:
אהל ערן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בעת ישיבה במרפסת בחדר המלון בשעת לילה, כסא הגן מעץ התפרק בגלל אחזקה לקויה - נפלתי ונחבלתי בכתף ובמקומות נוספים בגוף
פניתי למחרת בבוקר לרופא המלון - בדק אותי והפנה אותי למיון להמשך טיפול. לאחר מכן פניתי לקשרי לקוחות שנפנפו אותי ש"נהיה בקשר"



עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי או טיפול בספא : לא אחוזי הנחה! פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
מר אהל שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלון מגי'ק נירוונה קלאב ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך. שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

צר היה לי לשמוע על הקורות אותך במלון מג'יק נירוונה ים המלח. כאמור, אנו מייחסים חשיבות רבה לפניות אורחינו. כחלק מהתייחסות זו הועברו הערותיך למנהלי המחלקות במלון לצורך בחינה, למידה והפקת לקחים לגבי הנקודות שציינת.
תגובה:
לאור הנאמר לעיל, אשמח להעניק לך יום כיף לזוג באחד ממלונות הרשת.

אשמח לעמוד לרשותך לצורך תיאום הגעתך למלון.
אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח המלון.

מר אהל, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו במלואה, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחוש כך בכל רגע ורגע של שהות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה