פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר נימוס , וחוסר אוכל , ולכלוך בחדר ועלבון וסבל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החלטתי מנסיון כבר לתארח באחד המלונות של רשת פתאל ובחרתי אני ואשתי במגיק נרוואנה ים המלח הלוואי שלא בחרתי במלון הזה , סדינם מלוכלכים בחדר , גוק שיצא מהחדר שלי ומתועד במצלמה , ארוחת חצות תמיד הייתה חסרה , ריח לא נעים מכוסות המוגשות בחדר אוכל , והעוד יותר גרוע גישת המציל של הבריכה לאשתי ושיטת הדיבור שלו מול האנשים (הוגשה תלונה בבית מלון ביחסי ציבור על כך ללא תועלת) בקיצור אשתי בכתה הרבה ונעלבה מאוד ועל מה כי היא בבריכה עם חולצה אבל שיטת הדיבור הייתה מעליבה מאוד בקיצור אני סבלתי המון בטיול שחשבתי עליו הרבה .
סבל סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
גב' גליה רינג, מנהלת פ שם ותפקיד:
מר גהאד שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לך על כי בחרת לשהות במלוננו ועל כי הקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

המתואר בפנייתך באשר למאורע בבריכה אינו תואם את רמת השרות הגבוהה אליה אנו שואפים ברשת מלונות פתאל בכלל ובמלון מגי'ק נירוונה קלאב בפרט. במידה ונגרמה לאשתך אי נוחות כלשהי בעניין זה, אני כמובן מתנצלת מעומק הלב. הרשה לי להבטיחך כי העניין טופל במלון במלוא הרצינות הראויה.

כל ההערות שצוינו במכתבך הועברו למנהלי המחלקות הרלבנטיים, והריני להבטיחך כי יטופלו במלוא תשומת הלב.
תגובה:
בהתייחס לנאמר לעיל, אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אתך במלוננו, וכמחווה לרצוננו הטוב אשמח להעניק לך 20% הנחה בשהייתך הבאה במלון מג'יק נירוונה קלאב ים המלח. מכתב המאפשר את מימוש ההטבה נשלח אליך באמצעות הדואר.

מר גהאד, סיסמתנו ברשת מלונות פתאל היא "אנחנו מארחים באהבה".
צר לי אם בשהותך זו לא הצלחנו לתת לך תחושה זו, אך כולי תקווה כי בשהותך הבאה אצלנו אכן תחוש כך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה