פרטי התלונה

תלונות מג'יק נירוונה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-31.8 אני ובעלי התארחנו במלון, מיד לאחר שהתחתנו, לחופשת ירח הדבש שלנו. מאוד התאכזבנו מהמלון. יש לכך שתי סיבות עיקריות:

1. השירות היה גרוע, האוכל לא היה טעים, היינו צריכים לחכות יותר מ- 15 דקות בלובי כדי לקבל כוס דיאט קולה. לא מובן למה אנשים צריכים לחכות כ"כ הרבה זמן
בחופשה שלהם, ומעניין שכאשר משלמים ולא לוקחים "הכל כלול" דברים כאלו לא קורים.
הכוח אדם באופן כללי לא היה מספיק, בייחוד שהמלון היה בתפוסה די מלאה בסוף אוגוסט. גם כשביקשנו בקבלה לדבר עם המנהל משמרת, הפקידה לא מצאה אותו,
ואמרה שכרגע היא המנהלת משמרת, דבר שמראה על זלזול בלקוחות, ועל חוסר שירותיות.

2. שכחתי מטען של פלאפון בחדר במלון. התקשרתי באותו היום שעזבתי ה-1/9 ואיש מהביטחון אמר שמצא אותו, שישלחו לי את המטען בדואר, ושהדבר יעלה לי כ-40 שקלים. אמרתי בסדר.
עברו שבועיים ולא קיבלתי שום דבר בדואר, התקשרתי ומסתבר שטעיתם בכתובת,
ןלכן החבילה חזרה אליכם. שלחתם לי אותה שוב, ולאחר שבוע זה הגיע.
בדואר ביקשו ממני צק בנקאי כדי להחזיר לכם על הוצאות המשלוח, מכיוון שמדובר בדואר גוביינא.
שילמתי, וכשהגעתי הביתה ראיתי שאין מדובר במטען שלי, אלא באחר, ואילו מטען זה אינו מתאים לפלאפון הנייד שלי.
התקשרתי שוב, אמרו לי שלא יודעים איפה שלי. אמרתי שלא משנה, אני כבר אסתדר, אבל לפחות שיחזירו לי את הצק הבנקאי.
אמרו שאי אפשר, אבל שישלחו לי 40 ש"ח במזומן בדואר הביתה.
עברו 3 שבועות מאז, ולא קיבלתי כלום. כמובן ש- 40 זה המינימום כי שילמתי על משהו שאני לא צריכה, ולא שייך לי, וזה לא כולל שום פיצוי על כל מה שקרה.
אבל מסתבר שגם המינימום ההכרחי הזה לא נעשה.

אני רק נזכרת בזה וכולי כועסת, על הרמה של המלון, של העובדים, האוכל, השירות, וזה אחרי ששילמנו סכום יקר של מעל 1000 שקלים ללילה, כי חשבנו
שלירח דבש מגיע לנו להתפנק במלון 5 כוכבים הכל כלול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי, ולא הנחה בשהות הבאה, כי לא תהיה כזו. פתרון נדרש :

מג'יק נירוונה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פנ שם ותפקיד:
גב' מנזלי שלום רב,

אני מתנצלת בשמי ובשם צוות המלון על כך שלא הצלחנו ליצור עבורך חווית אירוח איכותית ומספקת.

צר היה לי לשמוע כי מצאת טעם לפגם בשהותך במלון. נעשה כמיטב יכולתנו ללמוד מההערות והליקויים שציינת בפנייתך כדי להשתפר ולהימנע מלחזור עליהם. אשמח אם תאפשרי לנו הזדמנות להוכיח שלמדנו והשתפרנו בביקורך הבא.

המחאה על סך 40 ₪ בגין דמי המשלוח נשלחה אליך באמצעות הדואר. אנא קבלי את התנצלותי הכנה על כל אי נעימות שנגרמה לך בעניין זה.
תגובה:

כאות לרצוננו הטוב נשמח להעניק לך בחירה בין ההטבות הבאות:
20% הנחה וטיפול VIP על ידי מנהלת קשרי אורחים, בשהותך הבאה במלון מגי'ק נירוונה קלאב או לחילופין יום כיף לזוג באחד ממלונות הרשת.

מכתב המאפשר מימוש הטבה זו נשלח אליך באמצעות הדואר.


גב' מנזלי, אני מתנצלת שנית ומודה לך על פנייתך בתקווה לראותך שוב בין אורחינו. אקווה כי תמצאי שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותייך כאורחת המלון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה