מר אילן לוי, מנכ"ל מלו |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לכם על כי בחרתם לשהות במלוננו, ועל כי הקדשתם מזמנכם להפנות לתשומת ליבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונכם. כמערכת השואפת למצוינות, אנו שמחים לקבל את הערות והארות אורחינו אשר מאפשרות שיפור מתמיד של רמת השירות והמוצר במלוננו.
שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו, ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם.
צר היה לי לשמוע על אי שביעות רצונכם ממספר נושאים, במהלך שהייתכם האחרונה במלוננו ועל כך קבלו את התנצלותי הכנה.
הערותיכם הועברו למנהלי המחלקות הרלוונטיים לטיפול מיידי ולהפקת לקחים.
אקווה כי תמצאו שעשינו לשיפור השרות שלנו, וכי ענינו על ציפיותיכם כאורחי המלון.
אני מתנצל שנית על אי הנעימות שנגרמה לכם בשהייתכם עמנו, ומקווה כי רשמיכם בעתיד יעידו על מאמצינו הכנים והמתמידים לשיפור.
נשמח לראותכם שוב בין אורחינו.
|
תגובה: |
בהמשך לשיחתה של הגב' מורן עמר , מנהלת קשרי אורחים במלונינו, עם הגב' כרמלה
גולדברג אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אתכם במלוננו, וכאות לרצוננו הטוב
נשמח להציע לכם יום כיף לששה מבוגרים הכולל ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ועוגה בלובי המלון, ושימוש חופשי במתקני הספא, הבריכה וחוף הים הפרטי
(בהזמנה מראש, באמצע שבוע או בסוף שבוע לא כולל יולי, אוגוסט וחגי ישראל).
מכתב המאפשר את מימוש יום הכיף נשלח אליכם באמצעות הדואר. |
פתרון: |
|
|