פרטי התלונה

תלונות מרידיאן חיפה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עברה על החוק שימוש בכרטיס ללא אישור נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב2 ליוני אני ואשתי התארחנו במלון לאונרדו בחיפה כמתנת חתונה מהאולם בו התחתנו, לילה אחד. לאחר כמה שבועות ראיתי חיוב בכרטיס , שלא נתתי בכלל פרטי כרטיס אשראי, שזה שאלה ראשונה מאיפה יש להם את הפרטים? לאחר מכן התקשרתי למלון והם בדקו ונאמר לי שאני צודק והאולם שילם וזיכו אותי בחשבון,ועכשיו בשבוע האחרון אני רואה עוד פעם חיוב בכרטיס שעבר כבר יותר מחצי שנה ללא אשורי .וגם מה שמראה שהם שומרים פרטים של כרטיס אשראי ומחיבים ללא אישור שאסור על פי חוק. לאחר מכן התקשרתי והאשה בקבלה אמרה שהיא תחזור אלי עבר כמה שעות והתקשרתי עוד פעם ואז אני לי בחור בקבלה והוא אמרשהוא יחזור אליי עם תשובה לאחר עוד כמהשעות שראיתי שהוא לא חזר אליי התקשרתי עוד פעם והוא אמרשהמנהל מטפלת בזה והוא יחזור אלי יום אחרי עם תשובה ויום אחרי גם לא חזרו אליי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם !!!!!! פתרון נדרש :

מרידיאן חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מר רווה שלום רב,
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו חיפה.
נא קבל את התנצלותנו הכנה על הטעות המצערת.
תגובה:
מכתב תשובה מטעם מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך.
נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו תוך הנאה מלאה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה