פרטי התלונה

תלונות פרדייז נגב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח כושל בשבת< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי ואני הגענו לסוף שבוע למלון פרדייז לרגל יום נישואין
המלון היה עמוס עד אפס מקום
לא היה מקום היכן להושיב את האורחים בחדר האוכל
הושיבו אותנו במרפסת של חדר האוכל, יש לציין שמדובר במרפסת מלוכלכת שלא מיועדת כלל למקומות אכילה, היו רוחות חמות במהלך הארוחה וכדי לקחת אוכל היינו צריכים להכנס כמו מסכנים לחדר האוכל,ההרגשה היתה נוראית
כמובן שממש לא נהננו ורק חיכינו שהשבת תצא ונסע הביתה (אם לא שאני שומרת שבת הייתי נוסעת כבר בשבת הביתה)
מייד אחרי השבת יצרנו קשר עם הנהלת המעון והתלוננו אך לא נעננו ולא פיצו אותנו בכלום
אני שוב פונה ומתלוננת ומקוה שהפעם תהיה הענות ופיצוי הולם
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי סוף שבוע במלון והפעם עם אירוח הולם פתרון נדרש :

פרדייז נגב שירות לקוחות

, תגובה:
גב' מירב סוברנו, מנכ"ל שם ותפקיד:
משפחת מלכה שלום רב,

ראשית ברצוני להודות לכם על כי בחרתם לשהות במלוננו, ועל כי הקדשתם מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונכם.

שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.

מכיוון שפנייתכם התבצעה כשנתיים לאחר שהותכם במלון, ישנו קושי לשחזר ולבדוק את טענתכם . מכיוון שההנהלה במלון התחלפה לפני כשנה וחצי, יש גם קושי באיתור המנהלים הרלבנטיים. בנוסף לכך המלון עבר לפעול לאחרונה תחת המותג "גולדן טוליפ נגב" ונערכו בו שיפוצים בכל האולמות והחדרים.

אני מודה לכם על פנייתכם. נשמח לראותכם בין אורחינו בעתיד.




תגובה:
למרות שכאמור, אין ביכולתנו לבדוק את טענתך לגופה, ועל מנת לשפר את תחושתך ביחס לחוויה שעברה עלייך במלון לפני שנתיים, נשמח להעניק לכם ארוחה ערב זוגית במלון, בתאום מראש עם מחלקת הזמנות במלון. מכתב המפרט את מספרי הטלפון לצורך פנייה למלון נשלח אליכם באמצעות הדואר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה