גב' מירב סוברנו, מנכ"ל |
שם ותפקיד: |
משפחת מלכה שלום רב,
ראשית ברצוני להודות לכם על כי בחרתם לשהות במלוננו, ועל כי הקדשתם מזמנכם להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונכם.
שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם. כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו המאפשרות תהליך מתמיד של שיפור רמת השירות והמוצר במלוננו.
מכיוון שפנייתכם התבצעה כשנתיים לאחר שהותכם במלון, ישנו קושי לשחזר ולבדוק את טענתכם . מכיוון שההנהלה במלון התחלפה לפני כשנה וחצי, יש גם קושי באיתור המנהלים הרלבנטיים. בנוסף לכך המלון עבר לפעול לאחרונה תחת המותג "גולדן טוליפ נגב" ונערכו בו שיפוצים בכל האולמות והחדרים.
אני מודה לכם על פנייתכם. נשמח לראותכם בין אורחינו בעתיד.
|
תגובה: |
למרות שכאמור, אין ביכולתנו לבדוק את טענתך לגופה, ועל מנת לשפר את תחושתך ביחס לחוויה שעברה עלייך במלון לפני שנתיים, נשמח להעניק לכם ארוחה ערב זוגית במלון, בתאום מראש עם מחלקת הזמנות במלון. מכתב המפרט את מספרי הטלפון לצורך פנייה למלון נשלח אליכם באמצעות הדואר.
|
פתרון: |
|
|