פרטי התלונה

תלונות נהר הירדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהתגובה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אינני שבעת רצון מהתגובה הינה קיבלתי כלל וכלל.
יצאתי נעלבת מושפלת ובעיקר מזועזעת מהסיפור הנ"ל!
חייבת אני לציין כי הנני חברה פעילה בפורום תיירות באתר תפוז ובעקבות התגובה שקיבלתי אפעל בהתאם, אספר לכל חברי הפורום על שהותי הנוראית במלון הנ"ל וכמו כן על הפיצוי האינו הולם אשר קיבלתי כתגובה! וכמובן שאני אפרסם את תמונות החרקים והעכבישים! זכות הציבור לדעת!
אינני מעוניינת בשהות חוזרת במלון גולדן טוליפ בטבריה. הייתי רוצה לדעת אם אתם הייתם חוזרים לאותו מלון בשנית לאחר שנפגעתם טסבלתם בפעם הראשונה!!!
תתביישו לכם!!! רשת תיירות המציגה את עצמה כאחת מהטובות בארץ!!!
שימו לב כי במהלך שהותי במלון מילאתי משוב על המקרים אותם הזכרתי בתלונה וטרם קיבלתי כל התייחסות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נהר הירדן שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג מנהלת פניות שם ותפקיד:
קיבלתי את פנייתך. אני מפנה אותך למכתבי הקודם מיום 19.07.2006 אשר מהווה את תגובתה הסופית של הרשת בעניין זה. תגובה:
במכתבך הבעת רצון לפנות לגורמים נוספים בעניין זה, וכמובן אין בדבר שום פסול.
עם זאת, הרשי לי להבטיחך כי זכית להתייחסות רצינית ביותר מצד הרשת ומצידי.
אני מקווה כי למרות אכזבתך נזכה לראותך שנית במלוננו, מוכנים ומזומנים לתת את השרות המרבי כתמיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה