פרטי התלונה

תלונות נהר הירדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש שאין כמותה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גולדן טוליפ טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לספר לכם על חוויה מזעזעת שעברתי בסוף השבוע ,קודם כל נתחיל ככה כשהגיע המשפחה מארצות הברית חשבנו על מנת להנות כמה שיותר יחד ניסע לסוף שבוע בטבריה, מצאנו מקומות בגולדן טוליפ טבריה, מנסיוני הרב ברשת מלונות פתאל לא היססתי לרגע והזמנתי מקומות לכולם, הזמנתי לא פחות מאשר חמישה חדרים במחיר לא זול בכלל ,אבל בהתחשב לתקופה אז אמרתי מקובל. קודם נתחיל כך, הגענו לבית מלון נודע לנו שאין חניה למלון ,( איפה נשמע דבר כזה) ואנחנו צריכים לרכוש כרטיסי חניה של העריה במזומן בלבד. אמרתי אוקיי לא נורא ,נכנסנו פנימה כל המשפחה לבית המלון ולהפתעתנו אין מיזוג בלובי ,איפה נשמע דבר כזה חום 40 מעלות בחוץ ואין מיזוג בלובי ,אלא רק לאנשי הקבלה יש מזגן מאחורה. אמרתי אוקי לא נורא זה לא ישבור אותי נמשיך הלאה. נכנסנו למעליות ופה נשברתי, אין מיזוג או איורור, במעליות סאונה שלא תתואר חום אימים ,משם יצאנו בריצה אל החדרים ולהפתעתנו גילינו שיש רק מיטות נפרדות ,התקשרתי לקבלה אמרו לי שאין בבית מלון מיטות זוגיות רק נפרדות ,אמרתי להם שזה נשמע דימיוני .אחד החדרים קיבל מקלחון במקום אמבטיה .משם ירדנו לבריכה הבריכה מרוב שהיא קטנה היא לא מספיק גדולה לכמות האורחים, אין מספיק שמשיות מסביב למיטות בבריכה ,לא יאומן חום של 40 מעלות אין איפה להסתתר. משם התכוננו לארוחת ערב יש שמה שני חדרי אוכל הפנימי ממוזג ונעים ,החיצוני פשוט זוועה המיזוג לא עובד, ששאלנו את העובדים למה אין מיזוג לא ידעו מה לענות לנו .בקומה התחתונה יש שולחן ביליארד אבל לא ניתן לשחק מרוב החום הזוועתי, למה כי שוב אין מיזוג .הלכתי לעשות מסאז אמרו לי ניתן לשלם רק במזומן לא ניתן לרשום על החדר ,איפה נשמע דבר כזה היום (נ.ב גם לקחתי כדורי ביליארד מהקבלה חייבו אותי לשלם במקום)
בקיצור לא יתכן שבימנו קיים דבריים כאלו ,כל כך חיכיתי לחופשה הזאת שנהרסה לי.
יש לי ניסיון רב ברשת מלונות פתאל כולל שהיה בגולדן טוליפ ים המלח ,והצעת נישואין במרדיאן אילת שהיה לי מדהים במלון, אבל כמו שהרגשתי בסוף השבוע האחרון, עוגמת נפש כזאת לא היתה לי מעולם ,וכנראה שגם לא תהיה כי לשם אני לא חוזר.

נ.ב שהיתי בחדר 519 וכל המשפחה היתה תחת שם משפחת שפיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
? תשאלו את עצמכם פתרון נדרש :

נהר הירדן שירות לקוחות

, תגובה:
גליה רינג, מנהלת פניות שם ותפקיד:
אנו מודים לך על כי בחרת לשהות במלון גולדן טוליפ טבריה ועל כי הקדשת מזמנך כדי להפנות לתשומת לבנו את הנושאים אשר לא היו לשביעות רצונך.
שביעות הרצון של אורחינו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את זמנם ולענות על ציפיותיהם.

כמערכת השואפת למצוינות, ניתנת תשומת לב מיוחדת להערות והארות אורחינו אשר מהוות חלק נכבד מתהליך תמידי של שיפור רמת השירות והמוצר במלונינו.

ראשית, שמחתי לשמוע כי אתה אורח חוזר של הרשת. אנו מייחסים חשיבות רבה לאורחים חוזרים ומעריכים את נאמנותם לרשת ולמלונותיה.

המתואר בפנייתך באשר למיזוג אינו תואם את רמת השרות הגבוהה אליה אנו שואפים ברשת מלונות פתאל בכלל ובמלון גולדן טוליפ טבריה בפרט, ועל כך אנא קבל את התנצלותי הכנה.

כחלק מהתייחסותנו לפניות אורחינו הועברה פנייתך על כל הערותיה למנהלי המחלקות הרלבנטיים במלון לצורך בחינה, למידה והפקת לקחים בנקודות שהוזכרו על ידך. אני כמובן מתנצלת מעומק הלב על כל אי נעימות שנגרמה לך במהלך השהייה.

אני מודה לך שנית על שהסבת את תשומת לבנו לנקודות הדורשות התייחסות וטיפול מצידנו, ומקווה לראותך שוב בין אורחינו בעתיד. אקווה כי תמצא שעשינו לשיפור השרות שלנו וכי ענינו על ציפיותיך כאורח המלון.

תגובה:
לאור הנאמר לעיל וכאות לרצוננו הטוב, אשמח להעניק לך 30% הנחה בשהותך הבאה במלון גולדן טוליפ טבריה. מכתב המאפשר את מימוש ההטבה נשלח אליך באמצעות הדואר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה