פרטי התלונה

תלונות נהר הירדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסדרי חניה לאורחי המלון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המלון דואג לארח נופשים אבל שולח את האורחים לחפש מגרש חניה.
מגרש חניה מרוחק מהמלון וללא שילוט, עפ"י הסבר מילולי של עובדי המלון אתה צריך ל"נווט" ולמצוא את מגרש החניה , עקב הסבר לא מדוייק החנתי את רכבי במקום המוך למגרש החניה ובו קיבלתי דו"ח חניה ממש ביום בו עזבתי את המלון ולדברי עובדי המלון אין להם מה לעשות בנדון כלומר בנוסף לעוגמת הנפש צריך לשאת גם בהוצאות הדוח המיותר הזה . זה מלמד אותי להזהיר את חברי לא להגיע למלון כזה שלא יודע לארח כמו שצריך אחן ספק שטעם מר ידיר את רגלי ואת מכריי לא להגיע למלון נהר הירדן - גולדן טוליפ
כספי סוג הנזק :
שידאגו לחניון מסודר עם שילוט מאיר עיניים פתרון נדרש :

נהר הירדן שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פ שם ותפקיד:
מר קינן שלום רב,
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון גולדן טוליפ קלאב טבריה ועל שהקדשת מזמנך להפנות לתשומת לבנו את אשר לא היה לשביעות רצונך המלאה.

צר היה לי לקרוא על אי הנעימות שנגרמה לך עקב קבלת דו"ח חניה מעיריית טבריה.

באתר האינטרנט של רשת פתאל, מפורסם כי למלון גולדן טוליפ קלאב טבריה אין חניה.
כשירות לאורחי המלון, מוצעים שוברי חניה מוזלים תוך הכוונה לחניונים מורשים בלוויית מפת חניה.


תגובה:
לצערי, הנושא אינו בתחום אחריות המלון ועל כן, נמליץ בפניך לפנות לעיריית טבריה.
מר קינן, נשמח להמשיך ולארח אותך במלונותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה