פרטי התלונה

תלונות נהר הירדן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צחנה וגועל מצינור ביוב שהתפוצץ במלון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שהינו במלון שישי שבת - לרגל חגיגת בר מצווה רכשנו 13 חדרים
והחל מיום שישי בערב בחדר האוכל החל ריח של צחנה באויר היה ממש מגעיל ודוחה ובטח לנסות ולאכול בתחושה כזו. למחרת בשבת בבוקר חדר האוכל היה כבר מוצף במים וריחות של צחנה ליד האוכל וגם בלובי ובקומות הראשונה והשניה ריחות של צחנה וביוב. חלק מאורחינו עזבו את המלון מוקדם בשבת לפני צאת השבת למרות שכולנו משפחה דתית ושומרי מסורת, מאחר והשהיה במלון היתה בלתי נסבלת התלוננו בקבלה אך לאיש לא היה מענה במלון הם חשו באי הנעימות ולא היה להם מה לומר לאורחי המלון, ועוד בבדיקה שערכתי נאמר לי כי לפני שבועיים קרה אותו הדבר במלון ומה לא טרחתם לתקן הנזק ולסגור המלון למס' ימים לתיקון הליקויים, אך לא אתם בשלכם המשכתם לאכלס אורחים נוספים בכוונת בינגו אם יקרה או לא בשנית.. השארתי אף מכתב תלונה בקבלה עם מס' הטלפון שלי אך מזה 3 ימים איש מחברתכם לא טרח לחזור אליי..
אי לכך מחר בבוקר אני ניגשת למשרד הבריאות להגיש תלונה נגד המלון והרשת שלכם על כל החיידקים והגזים שנשמנו ואו אכלנו במלון מספר אורחים ממשפחתנו כבר במלון לא חשו בטוב, חזרו עם כאבי בטן הקאות ושלשולים.
סכנת מחלות סוג הנזק :
ליסגור המלון לאלתר עד לפתרון הבעיה הנ"ל פתרון נדרש :

נהר הירדן שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לכם על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו קלאב טבריה. תגובה:
נערכה שיחת טלפון עם מנכ"ל המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה