פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיונות שעברתי בקופת היציאה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בס״ד
א.ג.נ. ברצוני להלין על קופאי היציאה שתיפקד ביום א 21.9.14 בשעה 18:30.
לפני כ4 ימים קבלתי לביתי מכתב ״פיצוי והחזר הוצאות״ ולכן הגעתי ביוזמתי על מנת לבדוק תקלה זו.
בהגיעי למחסום בקשתי מהקופאי להגיע למרכז השירות שנמצא למטה והוא כתשובה חסם את דרכי ואמר ״תשלם תצא״ עניתי שאין בידי כעת מזומן והוא ענה ״תשלם תצא״ ואז בשיא חוצפתו סימן לשיירת הרכבים שעמדה אחרי לנסוע רוורס לנתיב אחר ואותי חסם בעוד מחסום גם מאחור כמו גנב שנתפס ברשתו על חם ועוד הגדיל לעשות והעמיד אחרי פקח שלכם ש״חלילה לא אברח״
ביזיונות כאלו לא עברתי מעולם !!!!!!!!
הייתי מנוי שלכם תקופה די ארוכה ולאחר שהחלפתי את רכבי ודאגתי להעביר זאת דרך האינטרנט אצלכם וגם לכביש 6 ואם חלה איזו אי הבנה אין לאף אחד רשות להתנהג בצורה כזו מבזה לאף אדם !!!!
א. ברצוני לדעת מדוע במשך כחודשיים לא קבלתי התראה ע״י מכתב כלשהו למרות שעברתי מספר פעמים ובכל פעם נדלק המכשיר וכתב שאפשר לעבור ״נסיעה טובה״ ?
ב. מדוע נקנסתי בסכום כה גבוה למרות שבכל התקופה שעברה לא ראיתם שום תקלה ?
ג. מי התיר לנציגכם להשפיל כך לקוחות ?
איפה : הלקוח תמיד צודק ???
דורש תגובה בהקדם
העתקים יועברו בעוד 48 לכל מדורי הפרסום האפשריים
נ.ב
מיותר לציין שאת חובי המלא שלמתי בזמן הנסיעה בכרטיס האשראי ש״מעניין מאד היה רשום כן במשרדכם״

בכבוד רב
פנחס ***
050***035
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי של הקנס פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה