פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות משפיל ומזלזל נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת מ.מ.ס.י‏



הנדון: תלונה.



בתאריך ה 28/11/2005 הוזמן על ידי שירות מחברתכם לרכב מספר 746-1905. נקבע שטכנאי יגיע באותו יום בין השעות 21:00~23:00. לרחוב דניאל בכפר-סבא.



הטכנאי (טען ששמו איציק גרשון) הגיע בשעה 23:00 לרכב. לאחר כ-10 דקות בדיקה הודיע לי שכנראה הבעיה קשורה לStarter. לאחר מספר ניסיונות של הנעה הצליח להניע את הרכב באמצעות כבל אילתורי, חיצוני (יצר קצר בין הסטרטר למצבר), לא בדרך המקובלת דרךSwitch-. כשבדק את הגז (דרך המנוע) האוטו הגיב כאילו היה במצב Drive למרות שידית ההילוכים היתה מכוונת על מצב Parking! האוטו במצב Parking ונוסע!!!!

בדיקה חפוזה של תיבת ההילוכים גילתה שהרכב מגיב קדימה ואחורה ללא קשר למצב ידית ההילוכים!!!

הטכנאי הודיע לי שצריך דחוף להכניס את הרכב למוסך, "ככה אי אפשר לנסוע!"



כביתי את המנוע וחשבתי לתומי להמתין לגרר שאמור להגיע. למרבה הפתעתי נזף בי הטכנאי על כך שכיבית את המנוע, לדבריו האוטו היה מונע והוא ציפה שאסע כ-30 ק"מ אל המוסך (ממוקם בהרצליה). הטכנאי לא היה מוכן לשמוע לטענותי שמצב זה מהווה סכנת חיים אמיתית ולכן לא הייתי מוכן לנהוג בו!

הטכנאי רק המשיך לנזוף בי על זה שכיביתי את המנוע. הוא טען שהוא לא יכול לעזור לי יותר ואני יהיה מחוייב על הבדיקה מכיוון שכיביתי את הרכב (???), תוך פחות מ2 דקות הוא כבר עשה את דרכו ל"עוד לקוח מרוצה" (ואותי הוא השאיר לחפש ת'חברים שלי). חשוב לציין שלא נעשה שום בדיקה נוספת לגביי מכלולים אחרים ברכב ולא נעשתה נסיעת מבחן.

o לא יתכן מצב שבו מצד אחד הטכנאי יטען שאין אפשרות לנסוע ברכב ובד בבד לדרוש ממני לסכן את חיי וחיי אזרחים תמימים בכביש בנסיעה למוסך במרחק 30 ק"מ (ואפילו עם היה מספר מטרים מהמקום). ניתן להקביל את בקשת הטכנאי לפקודה בילתי חוקית בעליל של מפקד בצבא לפקודו לסכן חיי אדם!

o במידה והייתי נוסע עם הרכב לפי בקשת הטכנאי וחס וחלילה היתה תאונה – מי היה לוקח את האחריות!?!?!

o לא ייתכן מצב שבו הטכנאי "יעניש" אותי על זה שכיביתי את המנוע, מטרת הטכנאי לספק שירות ולעשות את מירב המאמצים שהלקוח יצא מרוצה ולא לשמש כמחנך.



לאחר המקרה התקשרתי למוקד השירות והמתנתי כ-20 דקות עד שענו (23:20~23:40). יחס השירות שקיבלתי ע"י מיכל במוקד הטלפוני היה מזלזל, בוטה וחצוף. הנה מספר טענות שהועלו בפניי:

o "אמרו לך לנסוע אז למה לא נסעת,,

o "אין לי מנהל,, – כאשר ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר.

o "תתקשר מחר,, - אני משלם לכם בשביל שירות ואני צריך לרדוף אחריכם.



נציגת השירות יצאה לידיי חובה ע"י ציטוט אמירת הטכנאי "אמרו לך לנסוע אז למה לא נסעת,,

לא היתה הקשבה, הנציגה קטעה את דבריי ונוצר הרושם שכל מה שהיא רוצה זה לסיים את השיחה ללא כוונת מציאת פיתרון, דבר המקביל את התנהגותו של הטכנאי (הייתי, ראיתי והלכתי).



בסופו של ערב ארוך ומייגע נותרתי תקוע עם הרכב באותו מצב. ונוסף על כך תחושת מירמור, תסכול וחוסר שביעות רצון מהשירות בחברתכם.



בימים אלו של עידן ריבוי החברות ונושא שירות הלקוחות הוא כדגל לפניי מחנה של כל חברה, אני מצפה מחברה כמו מ.מ.ס.י. לתת שירות הפוך מזה שקבלתי.



חשוב לציין:

1. שנגרם לי עוגמת נפש רבה - לא ישנתי כל הלילה, הרגשתי פגוע, מרומה וחסר אונים.

2. נגרם לנו הפסד כספי רב עקב איבוד שעות עבודה שלי ושל רעייתי.

3. במהלך הימים הקרובים תהייה נצטרך למצוא דרכים חלופיות להגיע למעון של בתנו (תינוקת בת שנה) ולעבודתנו!

4. מיותר לציין שהרכב נשאר במשך לילה שלם במקום המועד לפורענות, ועד לכתיבת שורות אלו אינני יודע מה עלה בגורלו.



לטיפולכם

לקוח מאוכזב

ירון ( ([email protected]



עותק:סמנכ"ל שירות מ.מ.ס.י, דובר חברה מ.מ.ס.י, כתב מערכת- .Ynet נציבות תלונות הציבור - משרד התחבורה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
התיעלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה