פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול האוטו נתקע במעלה אדומים, הלך לו האלטרנטור. קראנו לשרותי דרך של ממסי דרך הביטוח, הגיע בחור עצבני, התניע אבל לא היו אורות ואי אפשר היה לנסוע בבטיחות (זה היה בשעות החשיכה) עד למוסך בצומת גוש עציון שעה נסיעה עם הרבה מאד עליות ודרכים חשוכות ללא פנסים. התקשרנו יותר מאוחר לבקש גרר אבל אז אמרו לנו שהיה אצלנו רכב חילוץ ולכן הם לא יתנו לנו גרר אלא במחיר של 900 ש"ח.
היום בבוקר שוב ניסינו את מזלנו ושוב שלחו את אותו בחור עצבני, הוא התניע וליווה אותנו חלק מהדרך, אבל אז שוב נתקענו הפעם רבע שעה מהמוסך ובעלי שוב היה צריך לחכות שעתיים כדי שיגיע הגרר. ביקשנו מההתחלה גרר כי ידענו שאין סיכוי שנגיע הביתה עם האוטו ככה. אבל הם לא שמו עלינו וגם הבוקר בעלי היה צריך לבזבז יום עבודה שלם רק בגלל שהם לא נתנו לו גרר מההתחלה. חיכינו פעמים לרכב חילוץ ואז עוד פעם לגרר.
לא ברור לי למה צריך לחכות לגרר ולקבל רכב שירות שכל מה שהוא יכול לעשות זה להתניע. במצבים כאלה לא מתחילים לשחק עם אוטו. אני מאד מקוה שלא נגרם נזק נוסף לאוטו בגלל שנסענו איתו ככה.
יום עבודה שהלך, ואולי נזק שעדיין לא ידוע מכיוון שהיינו צריכים לנסוע עם אוטו במצב כזה. סוג הנזק :
אם הולך אלטרנטור והמוסך נמצא במרחק של שעה נסיעה עם הרבה עליות, שלא יתחילו לשחק עם הלקוחות ויתנו גרר, בשביל זה אנחנו משלמים. פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה