פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכב מנוי בגרר נתקע וסירבו לגרור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
כל הארץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בטיול עם המשפחה. הרכב התחמם באיזור ים המלח,הייתי צריך להוסיף מים כל כ-5-10 ק"מ והמנוע התחמם.לאחר שייצרתי קשר עם ממסי,הודיעו לי שישלוח מכונאי לפני שיגררו שיבדוק התקלה.לאחר כ שעתיים הגיע בחור,בדק את הרכב ,לאחר שהתקרר עשה סיבוב של 2 ק"מ,וטען שהרכב תקין,כל ניסיונתי להסביר לו שאני בדרך לאילת,ולא אוכל להמשיך בנסיעה כשלו,התחננתי שיגררו את הרכב למוסך ,אך בממסי סירבו.הפיתרון שלהם היה שאסע לירושלים למוסך קרוב,והמכונאי ייסע אחרי,הסברתי שאני בדרך לאילת ולא אוכל לחזור,לא היה עם לדבר...השארתי את הרכב שם ושכרתי רכב אחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי של יום במלון+התנצלות פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה