פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה לקריאה נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בצהרי יום ב האחרון, הזעקתי את שרותי ממסי לביצוע החלפת צמיג שנחתך, על כביש 1 בדרך מת"א לירושלים. הקריאה היתה לפני 13.30 ונאמר לי שזמן השרות עד שעתיים. רבע שעה לפני סיום השעתיים בעודי מחכה על הכביש, צלצלתי שוב לברר מתי השרות מגיע ונאמר לי שביטלתי את הקריאה. ברור שלא התקשרתי ולא ביטלתי. עוד נאמר לי שעלי לחכות שוב עד שעתיים...וכל זאת בחום הצהרים. כשביצעתי את הקריאה, הייתי צריכה לתת את כל הפרטים שלי, כולל הטלפון והכתובת. כששאלתי מי ביטל, אמרו לי שהם לא יודעים. ביקשתי את הטלפון ממנו התקשרו אליהם ונאמר לי שבלתי אפשרי. רק אם יקשיבו לשיחות המוקלטות. ביקשתי שזה ייעשה, ועד היום לא שמעתי מהם.
פרטי המתקשר הנעלם שביטל בשמי את הקריאה. כמו כן, היו צריכים להתקשר אלי לטלפון שנתתי להם כדי לוודא האם ביטלתי. פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה