פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותי דרך - רכישת מצבר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/4/2011 רכבי לא הניע. יש לי שירותי דרכים שהוצע לי דרך חברת הביטוח בחברת ממסי. מכיוון שהשעה הייתה 3 לפנות בוקר יצאתי קשר עם חברת ממסי והגיע רכב שירות לטפל בבעיה שלי. אחרי אבחנה קצרה קבע נציג ממסי כי הבעיה היא במצבר וצריך להחליפו. הצטרכתי לשלם עבור מצבר של חברת ש.נ.פ 800 שקלים עבור מצבר עם אחריות של 20 חודשים. נראה כי המצבר הוצא מאריזת ניילון נצמד.
בתאריך 2/5/2011 רכבי לא הניע, מכיוון שמדובר במאזדה 3 שנת ייצור 2008, ומכיוון ששירות ממסי קבע כי אין בעיה ברכב פניתי לחברת ממסי.
כשהגעתי לחברת ממסי הסתבר שיש נזילה מהמצבר מכיוון שהמצבר שבור והודבק בדבק חם. הייתי מאוד מופתע מהמצב וכמובן שחברת ש.נ.פ התנערו מאחריות. פניתי לחברת ממסי בטלפון ואחרי ששוחחתי עם 2 נציגים שונים הם מסרו לי שהדבר היחיד שהם מוכנים לעשות למעני הוא לשלוח לי רכב שירות שיחליף לי מצבר וייגבה ממני 800 שקלים עבורו. התרעמתי כמובן אבל הם טענו שאין לי עם מי לדבר כי מנהל לא נמצא. הייתי מאוד מופתע שהרי מדובר ביום עבודה רגיל והשעה הייתה 9 וחצי. לבסוף פניתי לחברת הביטוח שיצרו קשר עם ממסי ואני מניח שגם הם יצרו קשר עם ש.נ.פ. הנציג של ממסי שטיפל ברכב שלי להפתעתי יצר איתי קשר (כמובן שאחרי שהפעלתי את חברת הביטוח) ואמר לי שהוא זוכר את המצבר הזה וחברת ש.נ.פ. מסרו לו את המצבר במצב הזה ושהוא ידע מראש את מצב המצבר.
אמרתי לו שאני לא מבין למה אני מבזבז חצי יום על הבעיה הזו ואני תקוע באמצע. הנציג של ממסי אמר לי ששנפ לא מחליפים לי את המצבר כי ממסי הפסיקו לעבוד איתם וזהו סוג של לחץ. שוב מסרתי לו שאני לא מבין למה ממסי לא מוכנים להחליף לי את המצבר או לזכות אותי לחילופין ולסגור את הנושא ביניהם ולא על גב הלקוח - שחשב שהוא שילם ממיטב כספו על מצבר חדש.

לאחר כחצי שעה נוספת הגיע מנהל הסניף של שנפ והורה לעובדיו להחליף את המצבר.

אני לא מבין
חצי יום עבודה. סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי על חצי יום העבודה שפספסתי. זמני היה יקר באותו יום כי טיפלתי בלקוח מחו"ל שעסקה זו לחברה שלי שווה כמה מליוני שקלים. פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה