פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרותי גרירה ממסי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
א.נ. שלום רב
אתמול בתאריך 4.8.11 בשעה 22:00 נתקעתי עם הרכב שלי בצומת קיסריה. תוך 3 שעות הגיע הגרר (דרך ביטוח שירביט) ואמר לי שתוך שעתיים הרכב שלי יהיה במוסך בעיבלין כפי שביקשתי ממנו.
לאחר זמן שבררתי נאמר לי שהרכב נמצא באחסנה ויגיע בבוקר.
ב7:30 התקשרתי לממסי דיברתי עם נטליה והיא תוך בירור אמרה לי שהרכב עכשיו מועמס ונוסע ישר לעיבלין. ב10:00 התקשרתי שוב דיברתי שוב עם נטליה והיא תוך בירור אמרה לי שהרכב יגיע עוד שעה וחצי, התאמתתי מולה כי אמרה לי בבוקר שהוא כבר מועמס ויגיע ישר אבל היא בשלה ככה אמרו לה בשעה 10:30 התקשרתי שוב ענתה לי נטליה ותוך בירור אמרה לי שעוד שעה ורבע הרכב יגיע.
אמרתי לה שאני מבקשת לדעת איפוה הרכב כדי להביא גרר פרטי על מנת לקחת אותו עצמאי והיא אמרה שלא יכולה להגיד לי איפוה הרכב נמצא.
בסופו של דבר, אני כותבת אליכם כי, אנחנו משלמים שירותי גרירה ומקבלים מוסר עבודה גרוע של חברת ממסי וממש שבויים ע,י חברת הביטוח בשירותי הגרירה שלה.
האוטו נעזב ע"י הגרר כפי שהוא מלא בציוד יקר, אין עם מי לדבר ישירות כדי להבין מה קורה, בלי שישקרו לך בפנים, מנהל השירות בשם יוסי וזאנה לא עונה לטלפונים, אחראי אחר אין.
המדיניות לא לתת לך טלפון של המוביל, והרכב שהוא שלך, אינך יודע בכלל מה עולה בגורלו.
חשבתי כבר להתקשר למשטרה ולהודיע על אובדנו. אני כל כך אובדת עצות וחסרת אונים מול חברה כל כך לא מקצועית ותוהה למה חברת ביטוח כמו שירביט עובדת איתם.
לדעתי כשאדם עושה ביטוח יש לתת לו העדפה עם איזה שירותי גרירה הוא מעדיף לעבוד, או אפשרות לגרירה פרטית עם השתתפות החברה. יש לשקול ברצינות אם לאפשר לחברה כל- כך לא מקצועית וקשרי לקוחות כל-כך מנוכרים להמשיך ולקבל עבודה בחברות ביטוח חייבת להיות ביקורת עליהם.
ועל הפסד יום עבודה יקר בכלל לא דיברתי
על פחד מה קורה עם האוטו והציוד שבתוכו בלי יכולת תקשורת עכשוית.
טלפונים: ממסי *2526
יוסי וזאנה מנהל שרות שאינו עונה: 036148501
שירביט: 098922260 דיברתי עם תהילה.

בכבוד רב
עדי מורן
פיקוח על החברה ואורגניזציה לרמת שירות לקוחות גבוהה!! יכולת קבלת אדם היודע ישירות מה המצב העכשווי פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה