פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש אוטומטי של כרטיס חבר בלי אפשרות בחירה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני נסיעה לניו זילנד עשיתי כרטיס חברות ב-AAA שאפשר לעשות רק דרך ממסי בארץ. הדרך היחידה לעשות את הכרטיס בארץ היא דרך ממסי בעלות של 112 ש"ח לשנה. הבעיה היא שהחידוש של הכרטיס הוא אוטומטי אלא אם הלקוח מתקשר במיוחד כדי לבטל. גם כשהסברתי לנציג הלקוחות בסניף (בבאר שבע) שאין לי צורך בכרטיס ליותר משנה, ושאני לא ארצה לחדש אותו, עדיין חויבתי להשאיר פרטי כרטיס אשראי כדי לרכוש את החברות לשנה. ובתום השנה הייתי צריכה להתקשר במיוחד לחברה כדי שלא יחדשו לי חברות ויחייבו את החשבון שלי. (כמובן בשיחה שבה נציגת לקוחות מנסה לשכנע לא לבטל את הכרטיס).
מותר להם לחייב אותי בחידוש אוטומטי נגד רצוני אלא אם אתקשר טרם מועד התפוגה של הכרטיס הישן??
כספי סוג הנזק :
חידוש אוטומטי מראש רק אם הלקוח מעוניין, במקרה אחר פנייה של החברה ללקוח עם תום תוקף הכרטיס, ולא לחייב את הלקוח להשאיר פרטי כרטיס אשראי אצל החברה כשהתשלום נעשה במקום פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה