פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיווח לא נכון על המקום שאליו נגרר הרכב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בלילה שבין 24 ל-25 בספטמבר נהג בני הצעיר ברכב פיאט פונטו גרנדה בדרך נמיר בת"א. נשמעו רעשים חזקים (מהמנוע?) ולכן החליט בני בתיאום עם בני הגדול, ששהה בביתנו להזמין גרר. הפניה בטלפון לנהג הגרר היה להביא את את הרכב לרח' היצירה 23 ר"ג ליד מוסך קרל. הרכב הורד ברח' היצירה 33 (מרחק רב מהמקום שהיה צריך מס' 23). בנוסף לכך דיווך נהג הגרר לחברה, שהרכב הורד במס' 23. הגעתי למוסך ב-25 ספט' שעה 8, חיפשתי את הרכב והוא לא נמצא. צלצלתי פעמיים למוקד ממסי, הסברתי את הבעיה (לבחורה בשם גילת/גלית ?) והיא הדגישה שאם זה הוא הדיווח של נהג הגרר-הרי שם צריך להיות הרכב. רק אחרי התקשרות נוספת (למוקדן אחר), עלה בדעתו הרעיון (דבר שגם הגברת הקודמת היתה צריכה לעשות) לברר מול נהג הגרר מה אירע. לאחר בירור ממושך (חצי שעה) מבלי שהמוקדנים חזרו אלי טלפונית, התברר שהרכב הוחנה במס' 33 ולא ליד מוסך קרל. כל הסיפור הזה גרם לי בזבוז זמן של שעה ןחצי במוסך, תוך חשש שמא הרכב נגרר ע"י העיריה או חס-וחליליה נגנב. אני מצפה שנהגי הגרר של ממסי יהיו יותר מסודרים ומדויקים בדיווחים שלהם, אפילו שהשעה היא 0400 בבוקר.
חשש שהרכב נגרר או נגנב. סוג הנזק :
מלבד מקצועיות בעצם פעות הגרירה. נדרשת אחריות של דיווח נכון למוקד וכן הגדלת ראש של המוקדנים פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
לילך רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום . אני מתנצלת על המקרה ועל אי הנעימות שנגרמה ללקוח. אנו בממסי מאוד חשוב לנו לתת ללקוח שירות אמין ומהיר עד כמה שניתן.
על מנת שאוכל לבדוק את המקרה לעומק אני צריכה מ"ס רכב .
תגובה:
ממתינה למ"ס רכב כדי שהבדוק את המקרה לפרטיו. ואני מציעה שהלקוח יעביר אלי תלונה מסודרת לפקס ממסי- 03-5600663 לידי לילך.

תודה ושנה טובה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה