פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת+עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה 15.02.2012 נתקעתי עם האוטו בגבעתיים התקשרתי לחברת ממסי וענתה לי נציגה בשם גלית אשר היתה לא נחמדה בלשון המעטה והראתה אי סבלנות לעזור לי
היא התעקשה שאין את הכתובת של המוסך שאני רוצה לגרור אליו ואמרה שהיא מחפשת בגוגל ולא מוצאת ורצתה לנתק לי את הטלפון בפנים כשחיפשתי במחשב מצאתי את המוסך בחיפוש הראשון בגוגל(מוסך עוז אור יהודה) מה שמוכיח שהיא בלל לא חיפשה מוסך והיא עוד דיברה בעצבים וצעקה עליי. לאחר מכן כשגיע הגרר הוא ראה שהרכב בירידה התעצל לגרור וברח לי(מדובר היה ביוםשל סערת גשמים) נתקעתי עם האוטו ללא גרירה בעוד הגרריסט ברח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה