פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות גרוע משירותי גרר מ.מ.ס.י (גרירה שארכה יותר מ 36 שעות) נושא התלונה:
אשכנזי צביקה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בלילה אישתי נתקעה עם הרכב באזור מגידו , התקשרתי לשירותי הגרירה "מ.מ.ס.י" וענה לי תא קולי שהגעתי לשרותי גרירה של ממסי וכל פעם לפני שהגעתי למוקדן נותקתי...כך מספר פעמים עד שענתה לי מוקדנית והיא ניסתה לשכנע אותי להזמין את הגרר בבוקר (יתכן מטעמי עלויות פנימיות של שירותי הגרר בסוף השבוע) אז הסברתי לה שכיוון והרכב נמצא ליד השטחים לא כדאי יהיה להשאיר אותו בלילה לבד וכי יתכן שיגנבו אותו. לאחר כשעה הגיע הגרריסט והעמיס את הרכב ונסע ואנו בינתיים עדכנו את המוסך בטבריה על הגרירה של הרכב לכיוונו.
ביום א בבוקר התקשרנו למוסך כי רצינו לבדוק אם הרכב כבר נכנס לעבודה ...אך לצערי התבשרנו כי הרכב עדיין לא הגיע עם הגרר...וזאת לאחר יומיים (שישי ושבת).
התקשרתי שוב לשרותי גרירה של ממסי והם הודיעו לי שכיוון והנסיעה לטבריה היא יותר מ 60 ק"מ אזי הגרירה מחולקת לשני מקטעים והרכב שלי יגיע רק היום יום א עד השעה 12 בצהריים.
מדוע אם כן לא הודיעו לי את זה ביום שישי שאם כן הייתי גורר אותו למוסך קרוב ולא לטבריה . ומדוע גרירה צריכה להמשך 36 שעות ולא פחות -כלומר ביום ראשון בבוקר...שהרי היינו יכולים לחסוך יום עבודה שלם שבו הרכב יכל להיות מטופל במוסך.
התקשרנו מספר פעמים בבוקר וביקשנו ואף התחננו כי אנו רוצים שהרכב יגיע כמה שיותר מוקדם ולמרות שהצדיקו אותנו על תלונתנו ולמרות שדיברתי עם ג'ני אחראית המשמרת..כל זאת לא עזר ועדיין התשובה היתה שהרכב יגיע עד 12 בצהריים.
אני חייב לציין שהשירות היה מתחת לכל ביקורת! עוגמת נפש, תסכול ועצבים שהיו יכולים להימנע בקלות, חוסר רצון לעזור מצד הנציגים, חוסר שיתוף פעולה בין הנציגים כשלקוח מבקש לדבר עם נציג שכבר מטפל בו, טירטור בשיחות חוזרות.
כל הסיפור הזה גרם לי בזבוז זמן של יום עבודה במוסך, ואני הייתי מצפה שנהגי הגרר והנציגים של ממסי יהיו יותר מסודרים ובעלי אורינטצייה של שירות שהרי אין שום הגיון ש 36 שעות הרכב ילקח ממני עד שיגיע ליעודו.
צביקה אשכנזי
רכב מספר 4551258

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה