פרטי התלונה

תלונות ממסי

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה ברכב ואי מתן חשבונית מס כחוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.06.13 רכבי נתקע באזור הצפון והתקשרתי לשירותי ממסי.
מכיוון שברשותי היה גם נגרר נתבקשתי לשלם 355 ש"ח תוספת עבור גרירת הנגרר.
הגרר הגיע בתוך 3 שעות (בהתאם להתחייבות) הגיע נהג אדיב מאד ונחמד אשר ביצע את עבודתו נאמנה.
שילמתי בכרטיס אשראי בטלפון את החיוב בסך 355 ש"ח והנהג גרר את רכבי והנגרר לחדרה.
למחרת נהג אחר אסף את רכבי והעביר אותו למוסך בתל אביב.
כאשר הנהג פרק את רכבי מהגרר נפגע מכסה המנוע בנוכחות עובדי המוסך.
נהג הגרר לא טרח כלל לדווח על הפגיעה ברכבי.
מעבר לכך ביקשתי כי ישלחו את החשבונית בדואר לביתי ע"מ שאוכל לקבל החזר ממקום העבודה.
היום כחודש לאחר המקרה לא הגיע החשבונית למרות שהתקשרתי 4 פעמים ובכל פעם נאלצתי לספר את כל המקרה מחדש ולהעביר שוב בכל פעם את כתובתי ואת מספר הפקס ע"מ שישלחו את החשבונית.
עד לרגע זה לא הגיע חשבונית (מיותר לציין שאני שילמתי מכספי הפרטי)
ולא קיבלנו כל תשובה בנושא הפגיעה ברכב.

פגיעה ברכב סוג הנזק :
שליחת חשבונית במיידי או ביטול החיוב. תיקון הפגיעה במכסה המנוע ברכב. פתרון נדרש :

ממסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה