פרטי התלונה

תלונות משרד התעסוקה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התעסוקהשעות פתיחה משרד התעסוקה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ומזלזל ע"י מנהל הלשכה במעלות ופקיד השמה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על יחס מחפיר ומבייש של פקיד בשירות התעסוקה במעלות- עמי וקנין ומנהל הלשכה -דוד אלול.
הנני חותמת הבטחת הכנסה מזה מס' חודשים,ולאחר שהפקיד עמי הציע לי עבודות פיזיות במפעלים הסבתי את תשומת ליבו לעובדה שהנני סובלת מכאבים בכתף ימין זמן רב ומטופלת ע"י אורטופד ולכן הנני חוששת מעבודה שכזו שיתכן ותריע את מצבי הבריאותי. הפקיד קיבל את דבריי וביקש חוות דעת/סיכום מהרופא המטפל. לאורך התהליך עדכנתי את הפקיד בתאריכי התורים ובכל,ולאחר ביקור אצל האורטופד נרשם כי לאחר בדיקות אולטרא סאונד ורנטגן תקינות הנני ממשיכה לסבול מכאבים ברצועת הכתף שככל הנראה נובעים מדלקת באיזור ושהנני מקבלת טיפול תרופתי+ הופםנתי לפיזיותרפיה. כשהגשתי לעמי את ההפניה הוא שאל לתאריך הפיזיותרפיה ועדכנתי אותו בכך.
היום 22/05/2013,בהתייצבותי בלשכה נשאלתי ע"י הפקיד עמי האם יש לי מסמכים רפואיים,עניתי כי את המסמכים שקיבלתי הראיתי לו ומעבר לכך התייצבתי באבחון פיזיותרפיה בו נקבע לי תור להמשך טיפול ואין ברשותי מסמכים נוספים,חוות דעת וסיכום אקבל בסוף הטיפול. הפקיד-עמי, הרים עליי את קולו בטענה שזה לא מספיק,שלא הראיתי עד היום שום מסמך שמעיד על מצבי הרפואי (דבר שאינו נכון וגם כשהתעמתתי איתו שאכן הראיתי לו מסמכים הוא שלל את טענותיי בתוקף בטענה שהנני שקרנית), הפציר בי כי "את הראשונה שעושה כזה דבר".
כתשובה לטענותיו אמרתי כי הראיתי לו מסמכים והתעקשתי מעבר לכך אין ברשותי דבר ולכן גם לא אשקר והתעקשתי על כך הוא בטענתו אמר ש,ראיתי מצבים קשים יותר ואת עדין יכולה לעבוד", הבהרתי בפניו שאני לא מזלזלת בשום מצב של אף אחד ולא בעובדה שאני יכולה לעבוד,אני הצגתי את מצבי כפי שהוא ולא באתי לשקר או להחמיר במצבי,אלא להודיע על המגבלות שנובעות מכך שכיום אפילו התאמצות פיזית פשוטה כמו שטיפת כלים גורמת לי לכאבים חדים. בשלב זה הפקיד כבר לא הקשיב לי חוץ מלהגיד שזה לא מעניין אותו ושאני לא מקשיבה ואמר ש"זה לא מעניין אותי כרגע אני אשלח אותך לכל עבודה שיש את מרחת את זה מספיק זמן" וכשאמרתי לו מה יקרה אם עקב העבודה מצבי יחמיר?מי יקח עליי אחריות?? הוא ענה "אז שיהיו לך בעיות רפואיות אותי זה לא מעניין".
ברצוני להבהיר כי השיחה התפתחה עד לכדי בכי כאשר מוטחות בי האשמות שווא ומנהל הלשכה היה נוכח באיזור והתערב בשיחה צעק עליי שזה לא מספיק ובטענה ש"כאבים זה סתם, יכולים להיות גם סתם כאבים באצבע,תשלח אותה עכשיו לעבודה לא חסר עבודות".(לפקיד) ברגע זה הפקיד כבר היה עסוק בהוצאת מסמך הפניה לעבודה ,לא טרח לעדכן אותי במה מדובר חוץ מתאריך הראיון ושלח אותי עם ברכת "בהצלחה".
אין לי שום כוונה להתחמק ממציאת עבודה ,הרי לשם כך הנני מתייצבת בלשכה, ובכל תקופה זו הוצעו לי 2 משרות ע"י הפקיד שלצערי לא קיבלתי תשובה/לא היו רלוונטיות לגבי. פנייתי לגבי הבעיה בכתף הייתה רק לאחר שהפקיד עמי רצה להפנות אותי לעבודות פיזיות במפעלים,ולרגע לא סירבתי לגבי עבודה אחרת!! בנוסף, שנרשמתי לראשונה בלשכה באוקטובר לא סבלתי מבעיה זו ולכן לא עדכנתי מראש את השלכה בעניין זה שהתעורר החל מדצמבר 2013.
אינני חושבת שלפקיד שאמור לתת לי שירות יש מקום לדבר אליי בצורה שכזו ע"י הרמת קול,השפלה מול האנשים שהיו נוכחים במקום,התבטאויות מזלזלות והתיימרות להיות רופא שאכן אין לו שום סמכות לקבוע אם הנני סובלת מבעיה רפואית או לא. ביטוח לאומי הוא הגוף שמחליט אם אני זכאית או לא לקבל קצבה כלשהי,ואם אכן הוא קבע שאני זכאית אין לפקיד שום זכות להגיד לי אם זה "מספיק לך" או לא!!
אני מתייצבת בלשכה ומקיימת את התנאי לקבלת הבטחת הכנסה ע"י עזרה במציאת עבודה,איך יש גבול ואין שום סיבה שאקבל כזה יחס משפיל משום גורם בלשכה ובמיוחד לא כאשר אומרים שמייחסים חשיבות למצב רפואי ובסופו של דבר זה לא מעניין אף אחד!זו חצית קו מבחינתי אני לא אמורה לצאת מהלשכה בוכה ומושפלת לאחר יחס שכזה.אני דורשת התייחסות ושהגורמים הנ"ל בשלכה יטופלו בהתאם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בגורמים הנ"ל. פתרון נדרש :

משרד התעסוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה