פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שהתקבל ומעל חודש וחצי מחכה להחלפה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
זכיתי במערכת קולנוע ביתי מרנץ חוברת המכרז של המדינה מס' הצעה 7953620
קיבלתי את המוצר בפרק הזמן המתחייב, אך קיבלתי את המוצר עם מכה בצד של הרמקול (הפינה של הסאב וופר).
פניתי לשירות הלקוחות בפעם הראשונה לפני חודש וחצי על מנת שיחליפו לי את המוצר, ומאז עדיין אני מחכה.
עד היום דיברתי מעל 15 פעם אם שירות הלקוחות של החברה, ובכל פעם אמרו לי שהנושא מטופל אך אף אחד לא יודע להגיד לי מתי יחליפו לי את המוצר.
הבטחות היו בשפע אבל בפועל לא קרה כלום.
כמו כן שלחתי פקס בתאריך 12/7/06 למנהלת שירות לקוחות הגב' מיכל מרקוביץ אך עד ליום זה 24/7/06 לא קיבלתי כל מענה למכתבי!!!
פשוט זלזול מוחלט, ועד ליום זה מעל חודש וחצי מקבל המוצר עדיין לא הוחלף לי המוצר.
אצל היבואן חברת ניופאן נאמר לי שברגע שפונים אליהם מהמכרז של המדינה הם מספקים להם מיידית מוצר להחלפה, אך הם לא קיבלו כל פנייה מהם להחלפת המוצר!!!

החלפת המוצר הפגום ופיצוי על אובדן הזמן ועשרות הטל פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו אכן הרמקול של מערכת הקולנוע הביתית שסופקה ללקוח, נפגם בעת ההובלה. עם קבלת תלונתו של הלקוח הוזמן עבורו רמקול חדש. הרמקול החדש ממתין לאספקה לביתו של הלקוח במחסני החברה בצפון. אולם עקב המצב הבטחוני אין כרגע אישור לפעילות חלוקת המוצרים באזור. הודעה הושארה בביתו של הלקוח בנושא. ועם רגיעה במצב הבטחוני יסופק הרמקול ללקוח בהקדם האפשרי. תגובה:
לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה