פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 13672 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שחוייבתי שני תשלומים מתוך שלושה וכנראה בגלל שעירבתי אתכם .אזוכה סוף סוף בחודש הבא בכרטיס האשראי שלי.אולם לצד הזיכוי חוייבתי 55 ש"ח שנאמר לי ע'י שרות הלקוחות של המכרז שזה חיוב בגין ביטול עסקה.
להזכירכם העסקה בוטלה עקב אי התאמה במוצר ספקתם לי מסך fujicm ולא מסך nec בגינו נכנסתי למכרז.
נכנסתי לתקנון של המכרז ובסעיף ה' בטול הצעות סעיף 3 אני מצטטת מהתקנון.
"במקרה של ביטול עסקת רכישה עקב פגם ו/או אי התאמה במוצר כנזכר בסעיף 14 ה' לחוק הגנת הצרכן,לא ינוכו דמי ביטול"
לפי עניות דעתי אני נכללת במקרה של ביטול עסקה עקב אי התאמה במוצר מאחר וקבלתי מוצר שלא הזמנתי.
ולכן לפי התקנון שלכם אין לנכות דמי ביטול.
בבקשה לזכות אותי גם בגין 55 ש"ח שחייבתם בגין ביטול עסקה.
חבל שהיינו צריכים לישר את ההדורים בעזרת אתר התלונות.חבל מאוד!!!!
כספי סוג הנזק :
לזכות אותי בגין דמי הביטול שנגבו אוטומטית בלי מחשב פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה