פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בקבלת פיצוי על איחור במסירת מוצר שנרכש במכרז של המדינה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 06 זכיתי במכרז של המדינה בצג מחשב 19" חוברת 160 מס' הצעה-8024351 שהגיע אלי באיחור של כחודש וחצי, קבלתי מכתב התנצלות מהמכרז של המדינה על העיכוב ונאמר לי במכתב זה שאקבל פיצוי-רמקול לנגן MP3,מאז ועד היום חלפו כ- חודשיים וטרם קיבלתי את המוצר,פניתי מספר פעמים בטלפון ושלחתי מספר פקסים ומכתבים למחלקת פניות הציבור,אך עד עתה המוצר "מסרב" להגיע אלי.המכרז של המדינה מעביר את האחריות לספק הרמקול כאשר את הרכישה ביצעתי דרכו ואינני מכיר כלל את הספק.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בסך 130 שקל כעלות המוצר + פיצוי נוסף על פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה