פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפרט מוצר מוטעה, לא מודים בטעות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: זכייה במסך סמסונג 5ms


1. בתאריך 21/1/07 התבשר לי שזכיתי במסך LCD "19" אינץ' של חברת SAMSUNG מדגם B931, מספר הצעה 8143651.

2. למחרת התברר לי שהמפרט שרשום באתר שלכם הוא לא נכון, אצלכם רשום שקצב רענון המסך הוא 5ms (רצ"ב המפרט שלכם), ובאתר היצרן (אתר של SAMSUNG העולמי) רשום שקצב רענון המסך הוא 8ms (רצ"ב מפרט היצרן).

3. בתאריך 22/01/07 התקשרתי לשרות הלקוחות שלכם לברר על העניין (המתנתי כ- 20 דקות), ענתה לי בחורה נחמדה שהפנתה אותי לספק המוצר "חיון" היבואן הבלעדי התקשרתי אליו לברור, שאלתי אם יש לו הוכחה שהמסך הוא אכן 8ms , הוא נתן לי תשובה מאוד לא מספקת, בלשון המעטה, הוא נתן לי הרגשה שהוא מנסה למרוח אותי, הוא אמר "באמריקה זה ככה בישראל זה ככה", ואמר "אם אתה לא רוצה את המוצר, תבטל".
התקשרתי שוב לשרות הלקוחות שלכם ושוב המתנתי כ- 20 דקות, העלתי את הבעיה ואמרו לי שיבררו ויחזרו אלי, עברו יומיים ולא חזרו, התקשרתי שוב ביום 24/01/07 ואמרו שעדיין לא ביררו, ושיבררו עד סוף שבוע. ביום ראשון התקשרתי שוב לאחר שלא חזרו אלי, והבחורה שענתה לי שוב ניסתה למשוך אותי, ואמרה "תתקשר ביום שלישי אולי תהיה תשובה" הפעם לא ויתרתי ורציתי לדבר עם אחראי והיא לא הסכימה בתוקף, לאחר ויכוח של 10 דקות היא ביקשה שאמתין רגע, חיכיתי בערך 5 דקות ופתאום הייתה לה תשובה חד משמעית, שהספק אמר שהמסך הוא בעל קצב של 5ms (אז שלוחצים יש תשובה תוך 5 דקות).
אז למי להאמין לספק או ל- SAMSUNG העולמי.


עלבון,כספי, זמן סוג הנזק :
לקבל את המוצר המתואר במפרט,מכיוון שאין אז דגם מתקדם יותר 931C פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה