פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני הצעתי הצעה למכרז של המדינה שהתקיים ב-11/2/2007 לגבי מיקסר וזכיתי בו, כאשר זמן האספקה שמצויין בהסכם הינו 14 ימי עבודה, לאחר כ- 10 ימי עבודה התקשרתי לברר מה קורה ונאמר לי שהמוצר נמצא במחסן ותוך יום יומיים יגיע יצרו איתי קשר. לאחר 3 ימים שראיתי שלא יוצרים איתי קשר התקשרתי שוב לברר מה קורה, כמובן שהתשובה היתה זהה לתשובה בשיחה הקודמת ובכל מקרה נאמר לי שלאחר ה- 14 ימי עבודה יש להם עוד 72 שעות לספק את המוצר ואם לא אן יש זיכוי של 5 % מעלות המוצר(רק לסבר את האוזן מדובר על 50 ש"ח) אבל הכסף לא מעניין אלא המוצר. יש לציין שכמובן הם מבחינתם כבר גבו את הכסף.
כאשר לא יצרו אתי קשר גם אחרי 72 השעות יצרתי קשר שוב, לברר מה קורה?! שוב פעם אמרו לי שיעבירו את זה לגורם המטפל, אני התעקשתי לדבר עם האחראי והם אמרו " אין כאן אחראי שמטפל אין מה לעשות אנחנו מעבירים לגורם המטפל". כמובן שעד כה לא יצרו איתי שום קשר לאספקת המוצר ואף לא יצרו איתי קשר כדי לידע אותי מה קורה עם זה בכלל. הם מבחינתם לקחו את הכסף וזהו.
יש לציין שמלחתחילה היתי סקפתי וחשדן לגבי כל העיניין הזה של קנית מוצרים דרך האינטרנט ועכשיו קיבלתי את האסמכתא הסופית לא לקנות במקומות כאלו כי אין לך עם מי לדבר ואיך לפתור את הבעיות. אתה יכול למצא את עצמך ללא מענה וללא תשובות וכמובן ללא המוצר לאחר שנלקח ממך הכסף.
כספי סוג הנזק :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה