פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות באספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי מהמכרז של המדינה סט של 3 סירים, סיפקו לי 2 סירים נכונים והשלישי היה טעות. מאז עבר יותר מחודש ולמרות בקשות חוזרות ונשנות להחלפה אני מקבלת תשובה- עדיין אין תשובה.
חמור מזה התבקשתי לא להשתמש בנתייים באף סיר, גם לא בנכונים.
כמובן שאת הכסף כבר גבו ממני.
החלפת הסיר השגוי בסיר הרלוונטי במיידי פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות ופני שם ותפקיד:
הלקוחה אכן רכשה מערכת סירי יציקה, לצערנו בעקבות תקלה בפס היצור של הספק, סולתם רדד, לא היה באפשרותנו לספק ללקוחה דגם מסוים של סיר מתוך המערכת, לפיכך נשלח ללקוחה סיר חלופי(בגודל הגדול מבין השלושה). כמו כן הלקוחה קיבלה אפשרות לגשת לאחת מחנויות סולתם רדד ולבצע החלפה של הסיר הנ"ל בכל דגם שתבחר, או כמובן לקבל זיכוי כספי. הלקוחה אף הודתה על הטיפול. תגובה:
מצוין לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה