פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת המוצר אחרי 21 ימי עבודה נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו ערכת ניקוי קיטור במכרז שהסתיים ב17.9.05
החיוב הכספי התבצע - עברו הרבה מעבר ל21 ימי עבודה והמוצר לא סופק.
כשהתקשרנו לברר מה קורה, הם לא יודעים, מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים.

קבלת המוצר כמה שיותר מהר פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקה שערכנו, הגברת ויינגרטן השתתפה במכרז מספר 143, אשר הסתיים בתאריך ה17/09/05. ימי האספקה נספרים החל מתאריך 19/09/05. "ימי עבודה" - משמע חמישה ימים בשבוע למעט ערבי חג, חגים וימי שביתות.... (חודש אוקטובר , כידוע, הנו חודש מרובה חגים וימי חול המועד, שאינם כלולים בספירה).
הלקוחה קיבלה את המוצר במהלך ימי האספקה.
כמו כן הגברת ויינגרטן לא פנתה כלל למחלקת שרות לקוחות בנוגע לתלונה זו, וחבל!!
תגובה:
מוצר סופק.
לא נראית בעיה כלשהי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה