|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות גרוע ומוצר לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שני 02 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' הארד 7 טל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מצלמת וידאו במכרז של המדינה עם קבלתה הפעלתי אותה והיתברר שהמוצר לא תקין (יש הפרעות דיגיטליות במסך וזאת לאחר הקלטה)פניתי לשרות לקוחות של המכרז וביקשתי מצלמה חדשה בתמורה למקולקלת. הם הפנו אותי למעבדה ושבמעבדה יתנו אישור להחלפה ושהם גם לא יכולים לבטל את העיסקה (למרות שזה פחות מ 14 יום) ביגלל שהמצלמה עבדה (למרות שעבדה בקושי 5 דקות) במעבדה ביצעו במצלמה עדכוני גירסה והם לא נותנים אישורים להחלפה כמו כן המצלמה עדיין במעבדה מיום 06/01/06 ועד היום 13/01/06 וכאשר חזרתי לשרות לקוחות שוב עם הבעיה אמרו לי למה נתת להם לתקן את המצלמה אין מה לעשות ולא ניתן להחליף לחדש או לבטל עיסקה והפנו אותי לפקס של פניות הציבור וזאת למרות שהכסף שולם דרך כרטיס אשראי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
או מצלמה חדשה לחלוטין או ביטול עיסקה וכמו כן פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המכרז של המדינה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוח מטופל כרגע במחלקת פניות הציבור למכרז של המדינה.
תודה רבה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|