פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוצר לא סופק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המכרז של המדינה שרות לקוחות 03-6454333 כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל זכינו בקומקום נשלף מנירוסטה דגם SK897 הובטח שתוך 14 ימי עבודה המוצר יסופק לנו לאחר 14 יום יצרנו קשר עם המכרז של.. והוסבר לנו שחברת ברימאג לא מספקת להם את הקומקו ןלכן הם לא יכולים לספק לנו הם ביקשו שאנו ניתקשר ישירות לחברה היתקשרנו בתאריך 26-03-06 בשיחת ועידה עם חוה מ-ברימאג ועם סימה מהמכרז ואז חוה אמרה על מה את מדברת סיפקנו לכם את הכל שאלנו את סימה נו מה עכשיו היא אמרה טוב אנחנו נעשה שוב הזמנה הסברנו לה שאת הכסף הם כבר קיבלו התשובה היתה תבטלו את ההזמנה אמרנו לה מה הפיצוי על כל הזמן והטלפונים ואי עמידה באספקה והחיוב שנעשה והשקרים שלהם אין מה לעשות שום פיצוי טוב לא פיצוי אבל מוצר אנחנו יכולים לקבל? אנו מאוד מבקשים שתעזו לנו לקבל את המוצר לחג. מס המכרז 172055 מס ההצעה 1827475 תאריך 19-02-03 שעה 21-59
בתודה מראש וחג שמח
שעושים צחוק מהאנשים סוג הנזק :
לפרסם בכל אתרי הקניות את השרות הגרוע ואי אספקת המו פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על העיכוב שנגרם באספקת המוצר, לצערינו הספק לא עמד בהתחייבויות כלפי המכרז של המדינה בכל הנוגע לזמן אספקת המוצר. כמו כן הלקוח עודכן עם הגעת המוצר למחסנינו, וכאקט של שרות טוב יישלח המוצר ללקוח בדואר ללא עלות דמי משלוח. תגובה:
ניתן בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה