פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים< נושא התלונה:
מימון רחל שם/כינוי:
‏שבת ‏27 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
במכרז של חודש אוגוסט היגשתי הצעה בעבור מיקרוגל של חב' אמנה כשמצויין מועד אספקה עד ערב חג ראש השנה. זכיתי במוצר וחיכיתי בסבלנות אך המוצר לא הגיע כשכל שבוע לאחר בירור טלפוני קיבלתי תשובה עד סוף השבוע המוצר אצליך. היום 30/10/05 המוצר עדיין לא נמצא אצלי ובבירור נוסף קיבלתי תשובה מצטערים, החלוקה לפי איזורים, מיותר לציין שאם הייתי יודעת שאקבל את המוצר באיחור רב לא הייתי ניגשת, ופיצוי של 5% על עוגמת הנפש לא מספק לדעתי

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
מברור שנערך עם קבלת תלונת הלקוחה, לצערנו אכן חל עיכוב בזמן האספקה למוצר זה, ולבית הלקוחה.הלקוחה קיבלה פיצוי , זיכוי כספי בשווי חמישה אחוז מערך ההצעה, בכפוף לתקנון החברה.
כמו כן נשלח שובר שי בשווי 50 ש"ח, להחזר דמי השתתפות במכרזים הבאים.
צר לנו על תלונתה של הלקוחה.
תגובה:
הנושא נבדק, נלמד, והופקו לקחים.
אנו מזמינים את הלקוחה להשתתף שוב במכרזים הבאים, עם השובר שברשותה, ומקווים לתת לה "חווית קניה מתקנת".
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה