מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מברור שנערך עם קבלת תלונת הלקוחה, לצערנו אכן חל עיכוב בזמן האספקה למוצר זה, ולבית הלקוחה.הלקוחה קיבלה פיצוי , זיכוי כספי בשווי חמישה אחוז מערך ההצעה, בכפוף לתקנון החברה.
כמו כן נשלח שובר שי בשווי 50 ש"ח, להחזר דמי השתתפות במכרזים הבאים.
צר לנו על תלונתה של הלקוחה.
|
תגובה: |
הנושא נבדק, נלמד, והופקו לקחים.
אנו מזמינים את הלקוחה להשתתף שוב במכרזים הבאים, עם השובר שברשותה, ומקווים לתת לה "חווית קניה מתקנת". |
פתרון: |
|
|