|
|
|
|
|
|
אי אספקה ושרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/2005 זכינו במערכת ישיבה מסוג MICHELA, מועד אספקה מתוכנן תוך 70 יום.(20/03/05).(מס' הצעה 7816131 ע"ש יהודית ליכטנשטיין - אישתי)
פנינו באמצעות פניות לקוחות לבירור, לא קיבלנו שום תגובה.
פנינו למחלקת פניות הציבור בתאריך 20/04/06, עדיין לא קיבלנו שום תגובה מסודרת.
אתמול התקשרו ושאלו אם קיבלנו את המוצר, והבטיחו שיגיע עד 11/05/06. עד לרגע זה לא הגיע כלום.
עד כה עברו חמישה חודשים ועדיין לא קיבלנו את המוצרץ
התמורה שולמה באמצעות כרטיס אשראי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקה מיידית ופיצוי על עגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
המכרז של המדינה שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מתנצלים על העיכוב באספקה, לצערנו הספק לא עמד בתחייביותיו כלפינו. כמו כן הלקוחה כבר קיבלה את המוצר, ופוצתה בסך 100 ש"ח. |
תגובה: |
לעיל. |
פתרון: |
|
|
|