פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה ושרות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/2005 זכינו במערכת ישיבה מסוג MICHELA, מועד אספקה מתוכנן תוך 70 יום.(20/03/05).(מס' הצעה 7816131 ע"ש יהודית ליכטנשטיין - אישתי)
פנינו באמצעות פניות לקוחות לבירור, לא קיבלנו שום תגובה.
פנינו למחלקת פניות הציבור בתאריך 20/04/06, עדיין לא קיבלנו שום תגובה מסודרת.
אתמול התקשרו ושאלו אם קיבלנו את המוצר, והבטיחו שיגיע עד 11/05/06. עד לרגע זה לא הגיע כלום.
עד כה עברו חמישה חודשים ועדיין לא קיבלנו את המוצרץ
התמורה שולמה באמצעות כרטיס אשראי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקה מיידית ופיצוי על עגמת הנפש. פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על העיכוב באספקה, לצערנו הספק לא עמד בתחייביותיו כלפינו. כמו כן הלקוחה כבר קיבלה את המוצר, ופוצתה בסך 100 ש"ח. תגובה:
לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה