פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים לאספקת מוצר נושא התלונה:
מזרחי יעקב שם/כינוי:
‏שבת ‏29 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ר"ח הארד 7, תל אביב 69710 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל השתתפתי במכרז גליון 154 מכרז מ"ס54002 הצעה 7941817 .זכיתי במחשב .תאריך אספקה 14 יום עבודה מאישור חב" האשראי .ב-2.5.06 שולם ע"י חב"האשראי תשלום ראשון .ב-4.5.06 התקשרו אלי מקבוצת חיון החברה המספקת את המחשב ווידו את כתובתי נאמר לי שהמחשב יסופק כפי שסוכם במכרז.כשעברו 14 ימי העבודה ולא קבלתי את המחשב שלחתי תזכורת באימ"ל למכרז של המדינה.ב-24.5.06 התקשרתי טלפונית 6454333 ושוחחתי עם נרקיס פקידת מחלקת שרות לקוחות אשרה בפני שאומנם עברו 14 ימי עבודה אולם בקשה ממני להתקשר לקבוצת חיון טלפון 09-8300551. התקשרתי ושוחחתי עם רחלי הודיעה לי שהמחשב יסופק עד ל-4.6.06.אמרתי לה שזה נוגד את תקנון המכרז של המדינה .הודיעה לי שהם קבלו את ההודעה מהמכרז של המדינה באיחור ועלי לפנות בתלונה אלהם .שלחתי אימ"ל למכרז של המדינה הסברתי להם מה שאמרה רחלי מקבוצת חיון ובקשתי מהם להודיעני תוצאות טיפולם .לא הייתה התיחסות לפנייתי .היום בבוקר שוב שלחתי תזכורת ועד לכתיבת תלונתי זו לא הייתה כל התיחסות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המחשב מיידית ופיצוי הולם פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו אכן היה עיכוב באספקת המוצר מקבוצת חיון, אשר נבע מבעיות לוגיסטיות בחברה זו. המצלמה תסופק ללקוח במהלך שבוע הבא. כמו כן הועבר פיצוי ללקוח 100 ש"ח לעיכוב באספקה, על פי תקנון חוברת המכרז של המדינה.
הננו מתנצלים בפני הלקוח על עוגמת הנפש שנגרמה לו עם העיכוב באספקה.
תגובה:
לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה