פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הידעתם שמגיעה הודעה מוקדמת+פיצוי של עד 5% מערך המוצר בעיכוב באספקה? במכרז של המדינה... נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במכרז של המדינה כנראה שכחו שזה מה שרשום בתקנון שלהם!
טלויזיה ממכרז אפריל (!) שחויבה בויזה והיתה צריכה להיות מסופקת לכל המאוחר ב- 22/5 על פי התקנון-טרם סופקה לי.
פניות חוזרות לשירות הלקוחות שבוע לפני+יום לפני+לאחר ה-22/5 נענו ב"נעביר בקשה שיחזרו אליך בנושא".
אתמול, 29/5 פנה אלי בצהריים אדם שציין שהוא מחברת הובלת הטלויזיה ומסר שהוא יכול לספק את הסחורה בתנאי שמישהו יגיע תוך שעתיים הביתה. הוא לא הסכים לתאם איתי אף מועד אחר. אמר ש"יחזרו אלי כשיוכלו".
היום בבוקר, הנציגה סרבה להעביר אותי לאחראי ואף אחד לא חזר אלי.
ומה לגבי מחויבותם להודיע לי ולפצותי ב 5% מערך המוצר במקרה כזה על פי התקנון? מצ"ב ציטוט מהתקנון של "המכרז של המדינה":
"בכל מקרה שבו ייוודעו לחברת המכרז פרטים אודות עיכוב צפוי...תהיה חברת המכרז מחויבת להודיע לקבוצת הזוכים במוצר כלשהו, שאספקתו עתידה להתעכב ביותר מ-72 שעות מיום האספקה האחרון עפ"י תנאי המכרז, אודות העיכוב הצפוי, ולאפשר ליחידיה של אותה קבוצה לבחור בין האפשרות לבטל את זכייתם ללא דמי ביטול כלשהם, ובין האפשרות להותיר את זכייתם על כנה ולזכות בפיצויים בסך 5% מערך ההצעה שאספקתו מתעכבת, אך לא יותר מ-100 ש"ח לכל מוצר, כאמור, ותו לא."
אנא עזרתכם. תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיאום מראש מולי למועד אספקת המוצר+הודעה על אופן וס פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על העיכוב באספקת המוצר, כמו כן תתואם אספקה עם הלקוחה בהקדם האפשרי. הלקוחה תזוכה בחמישה אחוז, עד מאה ש"ח, עבור העיכוב, בהתאם לתקנון החברה. תגובה:
לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה