פרטי התלונה

תלונות המכרז של המדינה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוח זמנים נושא התלונה:
מזרחי יעקב שם/כינוי:
‏שבת ‏29 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב הארד 7 .תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הצעה 7941817 גליון 154
להלן תגובתי למנהלת שרות לקוחות בגין תלונתי שבנדון.
המנהלת אינה מדייקת בעניין הפריט שרכשתי ( מצלמה) אני רכשתי מחשב .זו תגובה לא מוצלחת ביותר .מקבוצת חיון התקשרו אלי מספר ימים אחרי הזכיה על מנת לאמת את כתובתי יכלו להודיעני שאין במלאי ואספקת המחשב תתעכב .זה לא נעשה .
כשחלפו 14 ימי עבודה ופניתי טלפונית לרחלי מקבוצת חיון תשובתה היתה שהיא מצטערת על כך שקבלה את ההזמנה באחור מהמכרז של המדינה ולא ציינה שאספקת המחשב תתעכב בגלל חוסר במלאי.
אציין שאומנם קבלתי את המחשב ב-30.5.06 והפיצוי טרם בוצע בחשבון .תקותי שהנושא יבדק לעומקו על מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד .כמו כן לוודא שהפצוי ישולם בזמן (הייתי מעדיף מצלמת אינטרנט במקום הפצוי המצחיק שמשלמים)
עלבון סוג הנזק :
תגיבה הוגנת ולא שליפה מהשרוול כפי שנעשה פתרון נדרש :

המכרז של המדינה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
אין זה המקום לדון על גודל ומהות הפיצוי. כמו כן מצוין בתקנון החוברת הסבר מפורט על הפיצוי אותו יקבל הלקוח במידה ויהיה עיכוב באספקה. לצערנו קבוצת חיון עכבה את אספקת המוצר, ולפיכך התנצלנו בשמם, ופיצינו לקוח על פי התקנון. כמו כן הלקוח יוכל לראות את זיכוי הפיצוי בדף הפרוט הבא לכרטיס האשראי שלו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה