בקשה לפיצוי על עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
שבת 26 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון 75105 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הזמנו כרטיסים עם זוג חברים לבילוי בסופרלנד. כאשר הגענו מנהל באתר בשם ארז הסביר שלא ניתן להכניס ילדים מתחת לגיל שנתיים לא ת"ז. הסברנו שלא הכרנו את הנהלים אולם המנהל המשיך להתעקש והסביר לנו שאין חריגה מנהלי האתר וכי האתר מקפיד על נהלים אלה באופן שווה.
לאחר מכן, החליט שהוא כן מכניס את זוג החברים בטענה שהילדה נראית קטנה יותר מהילד שלנו. נאלצתי לנסוע הביתה להביא ת"ז, נסיעה שביזבזה כ-50 דקות מהבילוי המשפחתי באתר.
ברצוני להתלונן על אותו מנהל (ארז) על ההפליה הבוטה שביצע מול חברינו, למרות שעיכב אותנו כחצי שעה בחוץ בטענה שאין חריגה מהנהלים.
כמו כן התנהלות האתר כלפינו פגעה הלכה למעשה בערך חשוב שהאתר מייחס לעצמו - בילוי, הנאה ושמחה. במקום זאת נאלצתי לבזבז את זמני בנסיעה הביתה ובחזרה לחפש ת"ז.
אודה לטיפולכם המסור,
בתודה מראש
יובל סדקוביץ
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי של החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|