פרטי התלונה

תלונות סופרלנד

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופרלנדשעות פתיחה סופרלנד גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרט רע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סופרלנד , שדרות מרילנד 5, ת.ד. 5023 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
על מנת לחסוך במילים אני מצרפת מייל שהוצאתי בעצמי לאתר השיווק של אתר הסופרלנד - לא בטוחה שזהו המען הנכון לפנות אליו, אבל אין הפנייה לשום מקום באתר של סופרלנד:
"שלום,
ברצוני להתלונן על מקרה מזעזע ומשפיל ביותר בעיניי שקרה לי בכניסה לאתר הסופרלנד - ואני מתכוונת לקחת את זה רחוק ככל האפשר.
הנני קצינה בצה"ל ואמא לשני ילדים. היום, יום א, 21.08.11 הגעתי עם ילדיי לסופרלנד למען בילוי משפחתי. הזמנתי את הכרטיסים דרך "חבר" (מספר הזמנה 10191866) ומשכתי את שני הכרטיסים מעמדת ה"חבר" שבכניסה לסופרלנד.
כשניגשתי לעמדת השומרים, נתתי להם את הכרטיסים ואז התעורר ויכוח על זה שלא היה בידיי ספח ת.ז. על כך שילדי הקטן הינו מתחת לגיל שנתיים. התבקשתי לפקסס עותק ת.ז. למקום. ילדי הקטן הינו יליד נובמבר 2009. כיוון שבעלי לא היה בבית, לא היה בידי לפקסס, הצעתי לשומרים שארים טלפון לקופת חולים של הילד והם יאמתו את גיל הילד. המאבטח בכניסה הבין שאני רצינית ולא מנסה "לעבוד" ולא לשלם את הכניסה של התינוק והסכים להכניס אותי. נתתי לו את שני הכרטיסים ביד, תוך כדי שאני מודה לו על ההבנה - גם לאנשי קבע קורה ששוכחים את ת.ז. בבית!! ואז תוך כדי שאני מנסה להכניס את עגלת התינוק ובטוחה שהאירוע מאחוריי מתעורר לו אותו המאבטח ודורש ממני להציג לו שני כרטיסים, שדקה קודם לכן מסרתי לו ביד!!!
התעורר בינינו ויכוח בו אני לא האמנתי למשמע אוזניי - כלל המאבטחים פשוט התבצרו להם בעמדה שאנ י צריכה לרכוש כרטיסים מחדש בשביל להיכנס, כאשר דקה קודם לכן הצגתי להם את שני הכרטיסים ובכלל דנו בגיל התינוק. הם ראו את הכרטיסים בידיי, החזירו לי אותם בזמן שניסיתי לפתור את עיניין הפקס ואז טענו שלא החזרתי את הכרטיסים. כלומר גם להם לא היה ספק ששילמתי בעבור הכרטיסים, הם הודו שראו אותם ושהחזירו לי, זה פשוט היה עניין עיקרוני כלשהו, שהוא מעל בינתי, להעמיד אותי מול פורום קהל רחב ולהוכיח לי שהם יותר חזקים או במילים אחרות, פשוט להשפיל אותי. ניסיתי הכל - מלבקש שיפתחו את השקית אליה הם זורקים את הפתקאות וכלה בלהציג להם קבלה על כך שכרטיס האשראי שלי חוייב או אישור העסקה מ"חבר" - ונתקעתי בבונקר שלא יבייש את אלו בעזה. החברה פשוט נהנו מהסמכות שניתנה להם בכניסה ולא היו מוכנים להפעיל שיקול דעת לרגע, וכל זה מול עיניים של הילדים שלי!!!
כשביקשתי לפתוח את השקית ולראות אם בטעות המאבטח על אוטומט השחיל את זה לשם (כיוון שהזמנתי את זה דרך חבר שמי מופיע שם) - קיבלתי יחס מלגלג ומזלזל - לא נתנו לי להתקרב לשקית - כשביקשתי להיות נוכחת בזמן החיפוש המאבטח דרש שאשאיר את שני ילדיי בחוץ - תינוק בן פחות משנתיים עם ילד בן 4 התבקשתי להשאיר לבד בכל הקהל ההומה!!!
כשהצעתי להתקשר ל"חבר" ולהציג את מספר העיסקה של האשראי קיבלתי את התגובה הבאה:" את הכסף את משלמת ל"חבר" ואנחנו מגישים את הפתקאות של הכרטיסים ולפי זה מקבלים את התשלום מ"חבר".
התשובה השאירה אותי ללא מילים - הבאמת הנהלת חשבונות של אתר הסופרלנד - אחד האתרים הגדולים לבילוי משפחתי במרכז הארץ אוספת פתקאות שנקרעות מהכרטיסים בשביל לגבות את התשלום מ"חבר"? לא הייתי מסופקת מהתשובה וכשחזרתי מהבילוי עם הילדים התקשרתי ל"חבר" כדי לברר את העניין. ב"חבר" נמסר לי שהעיסקה של כרטיס האשראי מבתצעת ישירות מול הספק (סופרלנד), הם לא מקבלים פתקאות ולפיהם מתחשבנים עם הספק. כמה מפתיע!!!
המאבטחים חזרו והשתמשו במילה "ביקורת" שאין מאחוריה למעשה שום דבר.
כשהתפרצתי בהיסטריה כי ראיתי שכלו כל הקיצים וכמו ילדה קטנה פשוט עמדתי ובכיתי שם מול הילדים שלי, הרגיש אחראי המשמרת שהמשימה של ההשפלה כנראה הושלמה, ונתת לי להיכנס מחמת הספק.
בחיים שלי לא השפילו אותי כך, בחיים שלי לא נתקלתי בספק שלא מקבל חשבונית, אישור עסקה למען הוכחה על כך שהעסקה בוצעה. יצאתי כל כך מתוסכלת מכל האירוע הזה שפשוט נהרס ועוד שילמתי על כך כסף!!!
שני ילדים קטנים במשך שעה התבשלו בשמש ולא הצלחתי למצוא את המילים על מנת להסביר לבני הבכור מה קורה. אני ממש לא מתכוונת להבליג על האירוע הזה, מפנייה לתקשורת וכלה בהליכים משפטיים על עוגמת הנפש שנגרמה לי וכמובן שאין לדבר על כך שאחזור לבלות במקום הזה עם ילדיי.
תלונה זו שלי שלחתי גם בדואר רישום למען פרוטוקול.
מבקשת להחזיר לי (בכסף!!) את ההוצאות על הכרטיסים על סה"כ 98 ש"ח.
באכזבה רבה
אירנה בן משה
פל' : 0578116747
כתובת: רחובות, מקס שיין 15 דירה

מסקנות מכל האירוע הזה:
1. שסופרלנד הינו ספק שלא מנהל רישום של עיסקאות שמבוצעות עימו, אלא אם כן העיסקה בוצעה ישירות דרך ה קופה באתר - אין דרך להוכיח ששילמת עבור הכרטיסים אם במקרה הלכו לעיבוד, למרות חיוב האשראי בפועל. זה לא מעניין אותם! המנטרה החוזרת של "תקני מחדש" כרטיסים בעלי שווי של 100 שקלים לכרטיס הינה מוגזמת ומגמתית
2. המאבטחים בכניסה לאתר "נהנים" מכוח הסלקטור הניתן להם מעצם תפקידם ופשוט מרשים לעצמם להשפיל את הציבור ומוכרים הסברים שפשוט מזלזלים באינטלגנציה של הצרכן וזאת למטרת רווח בזויה של העסק - עושים כסף על משפחות עם ילדים???

האירוע השפיע עליי קשות ברמה נפשית, ואני מתקשה להירגע עד שאמצע דרך להעניש את האחראים על העוול שנגרם לי ולילדיי.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, בילוי משפחתי שנהרס סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש + החזר כספי של 100 ש"ח ששילמתי על הכרטיסים פתרון נדרש :

סופרלנד שירות לקוחות

, תגובה:
עידן .ס.מנהל האתר שם ותפקיד:
קיבלתי את מכתבה של הגב' בן משה לגבי ביקורה באתר הסופרלנד. ראשית, הרשו לי להודות גם לאתר "תלונה" על שהביא לידיעתנו את התלונה.אנו,בסופרלנד,רואים חשיבות גבוהה בקבלת משוב מהמבקרים.

קראתי בצער על התקרית המתוארת. הנהלת הסופרלנד ומחלקת הביטחון של האתר משקיעות מאמצים רבים בהנעמת וזירוז כניסת המבקרים בשערי האתר. צר לי על שתקרית מצערת זו גרמה לגב' בן משה לחוש אחרת.

בראשית הדברים אציין שהנהלת הסופרלנד החליטה, מתוך רצון להיות הגונה ושטובת לקוחותיה לנגד עיניה, שלא לחייב בכרטיס ילדים מתחת לגיל שנתיים. אין לנו דרך לקבוע את גיל הילד הנכנס ללא תעודת זהות. ואין את האפשרות לחייב על תנאי כפי בקשתה של הגב' בן משה

בהמשך מכתבה התפלאתי לקרוא על מה שמתואר כיחס בלתי הוגן. מבדיקת הנושא עם העובדים במקום וכן במצלמות האבטחה המוצבות במקום עולה בבירור כי הכרטיסים שמסרת לידו של הכרטיסן הוחזרו ביד מבלי שהביקורת נקרעה מהם. למרות זאת, בניגוד לאמור במכתב כן הוכנסה הגברת וילדייה לאתר גם בעת בירור העניין ולבקשתך, כן נעשה חיפוש בקופת הביקורות ואזור השער. לצערי, כל מאמצנו לסייע במציאת הכרטיסים עלו בתוהו. מאוד ייתכן כי בלהט הרגע, לאחר שהכרטיסים הוחזרו לך, תוך כדי ניסיונות למצוא פתרון למצב, זוג הכרטיסים חמקו מידייה והורמו על ידי מבקר אחר שעשה בהם שימוש לכניסה לאתר. הכעס והתסכול של הגב' מובנים לי מאוד אולם אני שב ומפציר בה לקבל שלכל הפחות זוהי אפשרות סבירה.

נדהמתי אף יותר לקרוא במכתבך על דרישתה לפיצוי שכן לאחר שנעשו כל המאמצים לאתר את הכרטיסים ואף על פי שלא הוצגה בפנינו תעודות זהות,ושבסופו של דבר לא היו בידייה של הגברת כרטיסים, מתוך רצון לעזור ללקוחה הורשית, את וילדייך להיכנס לאתר, למעשה ללא תמורה.

בהערה לסיום אציין כי כל העיסוק שלך בנושא התשלום מול "חבר" אינו רלוונטי כיוון שעל מנת להיכנס לאתר יש צורך בכרטיס הכולל את ספח הביקורת. הוכחה על ביצוע עסקה אינה רלוונטית ואינה כשלעצמה מאפשרת כניסה לאתר.(שוו בעצמכם שאיבדתם כרטיס לקולנוע, למופע או למשחק כדורגל, האם תוכלו להיכנס רק ע"י הוכחה שרכשתם כרטיס?)

אני שב ומודה לכם העברת הפנייה אלינו ומקווה כי הגב' תקבל בהבנה את הסבריי וכי נשוב לראותה מבלה אצלנו שוב ובקרוב.
תגובה:
כבר ניתן. היא וילדיה הוכנסו לאתר ללא כרטיסים וללא הוכחה לגיל הילד מתחת לגיל שנתיים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה